*Belle* Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Samboer bli 30 år og jeg har så lyst til å gjøre noe spesielt for ham. Han hadde en utrolig romantisk overraskelse til meg da jeg ble 30, dessuten så er han verdens beste kjæreste og fortjener noe bra! Problemet er bare at han har bursdag en måned før termin. Ikke så lett å planlegge de helt store krumspringene da... Ikke har vi spesielt mye penger til overs heller, etter oppussing og innkjøp før lillegutts ankomst. Har lenge tenkt at jeg skulle overraske med en reise, men det blir ikke noe av nå i alle fall. Noen gode tips til hva jeg kan gi eller gjøre for ham?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 jeg sendte kjæresten min på guttetur jeg Før vi fikk vårt første barn. Det ble han veldig glad for. Går også ann å gi reise i gave, så dere kan feks ta en hotellnatt etter barnet er født, og at du har sørget for barnevakt over natten. Det gjør jeg hvis vi trenger litt tid for oss selv lykke til!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Hva med å kjøpe konsertbilletter til han og en kamerat? Det gjore jeg og han ble superglad! Jeg synes at han kunne gjøre noe sammen med kameraten så kan jo vi gjøre noe senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå