Gå til innhold

Noen som kan berolige meg?


trebarnsmamma?

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid for andre gang, 4+6 i dag. Forrige gang kastet jeg opp fra dag 1 og frem til jeg fødte, men denne gangen merker jeg ingenting! Absolutt ingen ting nå de siste dagene :( Har hatt mensmurringer og ømme bryst for noen dager siden, det hadde jeg også sist, men nå synes jeg ikke at jeg har noen symptomer... Bort sett fra at jeg er trøtt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Symptomer kommer og går! :)

Har vært flere ganger jeg har virkelig spekulert i dette svangerskapet også for symptomene bare har forsvunnet! Men jeg er (som jeg vet ihvertfall) gravid enda! Nå er jeg 10+0! :)

 

Det går nok så bra skal du se Peekaboo! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trøtthet er gode nok symptomer det :)

Var kvalm i 9 mnd med førstemann - med nr var det ikke mye kvalme å snakke om, så trøst deg med at svangerskap er ulike - og ikke bli redd om ting ikke ligner på forrige gang :)

 

Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det er som flere har skrevet her, alle svangerskap er ulike og individuelle. Så kanskje er du så heldig å slipper kvalmen denne gangen! Du har jo symptomer på at du er gravid og også en positiv test regner jeg med! Det kan også hende kvalmen kommer, men noe senere denne gangen. Til meg slo kvalme og oppkast til for fullt i uke 6. Men jeg krysser fingrene for at du slipper dette! Ta det helt med ro og nyt de kvalmefrie dagene!

 

Lykke til med den voksende magen! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomer varierer fra svangerskap til svangerskap.

Slik du opplevde ditt forrige svangerskap trenger du ikke oppleve det denne gangen.

MEn det høres jo ut som om du har en del symptomer da, syns du skal være glad for at du har de du har jeg og ikke kaster opp, hvis du ikke absolutt vil det da :D

Jeg feks var utrolig kvalm og kasta opp fra dag en av med første mann, kasta opp helt til uke 18, attpåtil så var jeg så tertt at jeg ikke klarte å holde øynene oppe, måtte bare soooove.

Nå er jeg ikke trett i det hele tatt, har ikke kasta opp en eneste gang, men kan være skikkelig uggen innimellom.

Men tanken har aldri slått meg at jeg ikke er gravid av den grunn, fordi jeg bare vet jeg er gravid, føler det på hele meg.

Lykke til Peekaboo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for at dere har svart jenter! Er bare det at jeg lå en del på sykehus sist, og har blitt advart om at jeg nok kom til å bli veldig dårlig denne gangen også, og da begynner jeg jo å lure litt da :) Er overlykkelig om jeg slipper lettere unna denne gangen!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist ble jeg kvalm i uke 7. Jeg var kvalm og spydde døgnet rundt, hjalp heldigvis med Postafen så gikk greit.

Denne gang ble jeg kvalm i uke 5/6, men bare en dag her og der, og helst på formiddagen hvis jeg ikke spiser veldig ofte.

Hadde forventet mer kvalme.

I likhet med deg er jeg trøtt, var ikke det sist. Sist hadde jeg mensmurringer hele tiden, når har jeg det ikke i det hele tatt...

 

Er bare i uke 8+2 men er totalt forskjellig (borsett fra den enorme sulten) fra første svangerskap.

Så slapp av, og ikke ta sorger på forskudd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har tatt 4 testa... ;) Følte at alle symptomena forsvant, og så kom litt tilbake, og forsvant... Så eg forberedte meg på at dette va gått galt. Va nesten 100% sikker på at dette kunne ikkje ha gått bra... Men, va på innvendig UL i dag, alt står veldig bra til... :D Så no e eg egentlig bare overlykkelig for at eg foreløbig har et veldig greit svangerskap... Har jo ein fra før. Så e enklere å ta seg av han uten å sitta me høve i do liksom... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har absolutt ingen symptomer. Men bekymrer meg ikke noe særlig over det. Hadde ikke noe voldsomt med de andre heller. Har bare en følelse av at livmoren-magen er full på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...