Gjest Skrevet 31. juli 2007 #1 Skrevet 31. juli 2007 Kan dere fortelle litt om deres hverdag? Hvor mange undervisningstimer i uken er 100%? Er selv på ungdomstrinnet og vurderer å søke meg over til barnetrinnet pga rettebyrden... :-/
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 100% stilling på barnetrinnet er 26 undervisningstimer. Mellomtrinn er i grunnen noe av det greieste man kan jobbe med, syns jeg da. Har jobbet i en kombinasjonsstilling, da jeg var både på u- og b-trinn, og for meg var det det optimale.
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Ok =) Tenker også at det må være greit.Har utdannelse fra Universitetet så jeg kan ikke undervise under 4. klasse. Er i dag på en stor ungdomsskole (18 klasser) og det er intenst. Ser for meg at en mindre barneskole må være mer behagelig... =) Er elevene på mellomtrinnet på skolen hele dagen, eller har de kortere dager? Har ikke peiling...
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Mellomtrinnselever er på skolen hele dager ja. Noen lokale tillempinger finnes nok, for jeg har vært borti noen som har fri 1 dag annen hver uke eller at man har hatt fri 1 dag i uka i 5.kl. f.eks. Rettepresset (press generelt kanskje) er i allefall mindre, selv om dette trinner så klart har sine sider også.... :-)
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 Hva mener du da..? :-) Kan tenke meg at oppførsel er det mest slitsomme. De jeg kjenner til i den alderen er masete/ urolige...
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Tenker på oppførsel ja.De er verken barn eller ungdom, men vil veldig gjerne være det siste.... :-) Det finnes så klart noen go'inger i disse årsklassene også da.
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 Klart det =) Er en litt vanskelig alder, ja... Midt i mellom. Hadde 8. trinn nå før jeg gikk i perm med minstemann og de er jo riiiimelig barnslige når de begynner. Spesielt guttene. Får tenke mer på det og undersøke mulighetene.
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #8 Skrevet 31. juli 2007 Lykke til! Jeg flyttet "hjem" da jeg gikk ut i perm, og er arbeidsledig her når den er over. Så akkurat nå er jeg åpen for det meste jeg da. :-)
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #9 Skrevet 31. juli 2007 Hvis det er i Bergen kan jeg gjerne gi deg noen tips ;-)
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #10 Skrevet 31. juli 2007 Takk for det, men det er nok noe lenger nord dessverre. :-) Får tro det dukker opp noe etter hvert. Foreløbig har jeg problemer med å se for meg forlate jenta så tidlig, men det går seg vel til det også. :-)
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #11 Skrevet 31. juli 2007 Ja. Jeg hadde ulønnet permisjon med eldstemann, og skal ha det nå med minstemann også. Begynner å jobbe igjen neste august. Spørsmålet er bare hvor... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå