Gå til innhold

Hjeeeeelp....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke å bestemme meg for vogn jeg! Kan ikke dere hjelpe meg med deres erfaringer med disse vognene.

1. Emmaljunga edge duo

2. emmaljunga sport combi

3. simo combi

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøpte simo kombi til førstemann i 2004, og har hele tiden vært superfornøyd med vogna. Den er vann og vindtett og babyen/barnet er godt beskyttet mot vær og vind. Bagen har blitt liten i 6 måneders alderen, men da har jeg gått over til å bruke sportsdelen, med voksipose i.Det har vært praktisk også, for da har barnet blitt så stort at det liker å sitte og følge med litt når det er våkent, og når det skal sove så er det bare å legge ryggen helt ned. Veldig praktisk!

Vogna er litt tung, og tar en del plass i bilen. Nå som minstemann er rundet året, har vi derfor tenkt å kjøpe ei simo sportstrille, som tar mindre plass bilen, og også er litt mer hendig inne på kjøpesentere osv.

Etter å ha brukt simo kombi til to barn er den fortsatt "like fin", ikke slitt eller falmet, og like fin til nummer tre (som horhåpentligvis kommer etterhvert). God kvalitet. God å trille. Stødig.Den går liksom ikke av moten heller, slik som mange av de trendy vognen gjør både av utseende og farge.

Et tips! ofte brukes bagvogn bare et år, og så går mange over til sportsvogn. Hvis det er et økonomisk spørsmål ville jeg valgt å kjøpe ei brukt bag- eller kombivogn, mye penger å spare på det, og så heller lagt pengene i ei god sportsvogn/trille etter et års tid. De fleste jeg kjenner, enten de har hatt duo eller kombi, har kjøpt ei mindre sporstrille etterhvert, fordi sportsdelen blir litt stor og tund i lengden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...