Gå til innhold

2. års bryllupsdag snart - hva skal jeg gi mannen min? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestemt at vi skal gi gave av det stoffet bryllupsdagen står for - altså bomull denne gangen (ifjor ga vi gaver av papir). ;-) Noen tips til bomullsgave? Må jo være litt romantisk og fint da... Og gjerne morsomt! :-)

Fortsetter under...

Skrevet

Kanskje du kan lage bomullshjerte og fylle med cellofaninnpakkede sjokolader?

Skrevet

Det hørtes fint, søtt og godt ut. :-) Takk for tips!

Skrevet

Bare hyggelig:)

Tenkte de måtte være pakket i sjokolader sånn at de ikke blir full i bomull, det er ikke noe moro;)

Men det finnes jo også sånne hjertesjokolader som allerede er pakket inn.

Det er vel ikke meningen at man skal bruke en formue på de bryllupsgavene, syns det er knalltøft at dere skal følge dagene med å riktig gave! Sånn vil jeg også om jeg gifter meg en gang:)

Skrevet

Kaster meg inn i tråden din her jeg, vi har 1 års bryllupsdag om to uker kan jeg spørre hva du ga mannen din i fjor? Vi skal ikke gi hverandre gaver da for vi har kjøpt ny sofa, men kanskje jeg skal overraske han...:)

Skrevet

Ett års bryllupsdag er jo papir, du kan jo gi han et fint kort med noen romantiske ord:)

Ikke så originalt, men koselig:) Ihvertfall hvis dere egentlig ikke skal gi hverandre noe.

Annonse

Skrevet

Takk for tipset Monajenten ;)

Klarer ikke tenke så veldig klart jeg no, sov bare 3-4 timer forrige natt og har fartet i hele da og no sitter jeg her og er så trøtt at jeg ikke orker å gå å legge meg :S hihi :D

Skrevet

Hvis det skal være noe av bomull kan du jo kjøpe klær, men det er kanskje litt kjedelig..?

Skrevet

Så her tidligere at noen skrev morgenkåper med monogram. Det er jo koselig gave:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...