Oliver`s Mamma Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Usikker på hvordan jeg kal gjøre det..Sist jeg var gravid, gikk jeg rett til jordmor (siden jeg ikke hadde fastlege på denne plass hvor jeg studerte)..Jeg mistet etter hvert!!! Gravid igjen nå (2år etter sa), og vil så gjerne ha tidlig ul for å sjekke at alt er i orden..Dessuten testet jeg jo pos. nesten 1 uke før ikm, og lurer på om jeg kan være lenger på vei en anntatt..sist jeg var gravid, var det også så usikkert fordi jeg hadde en slags mensen, men likevell var gravid!!!!!! Nå har jeg fastlege hvor jeg studerte (men skal busette meg..) , men aldri vert til denne fastlegen..Hvordan kan jeg da forklare at jeg gjerne vil ha en tidlig ul??? Skal jeg heller satse på ein privat ul?? Tenkte kanskje jeg kunne vente til jeg var (etter min berekning) 7 uker... Hva tror dere?
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Jeg ville ringt legen å hørt med de, for det kan jo være at du kan få en tidlig ul basert på usikker kor langt på vei du er. Hvis ikke du får det er det bare å bestille en privat ul selv da... Jeg har ikke hatt noen SA eller MA før, dette er første gang jeg er gravid- men merker jeg lissom ikke klarer "roe" meg før jeg får se spiren. Lurer derfor på en tidlig privat ul selv. Er idag 10+3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå