Gå til innhold

Kan dere være så snille!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

å merke innleggene dersom dere beskriver SA? det er IKKE noe moro å gå inn på et innlegg og lese detaljer dersom man ikke vil.. Vi er vel alle nervøse nok fra før her inne om noe skulle gå galt med den lille. Jeg har full forståelse for at det er vondt for dere det har hendt, og at det hjelper å snakke om det (det skal være mulig å snakke om ALT her inne, det er jeg absolutt enig i)- men det er greit å få et valg om man vil lese det eller ikke- så vær så snill å gi et hint i linken til innlegget..Jeg tror ikke jeg er den eneste som er litt sart her inne, og jeg unngår for tiden å lese alle slike innlegg:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det tenker jeg på hver gang jeg leser innlegg her på 1 trimester- en stor andel av innleggene er jo sanne som mistet og kor fælt det var. er gravid for første gang selv- og ja jeg vet jo at det er stor sannsynlighet for at det kan gå galt- men trenger ikke å bli minnet på det hele tiden....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Må si meg enig i det du skriver. Og stort sett er folk flinke til å merke innleggene, men man kan sikkert ta seg litt mer i ørene her. Skjønner godt det kan være sårt og føre til bekymringer, men for de det gjelder er det utrolig godt og nødvendig å ha noen å dele tanker og erfaringer med.

 

For å berolige dere vil jeg bare si at slike ma/sa ikke sjer så ofte som man kanskje kan få inntrykk av her inne. Er man i en slik situasjon er behovet for trøst og støtte større enn om man har et helt normalt og fint svangerskap. Det har derfor en tendens til å bli mange flere ma/sa innlegg enn innlegg der folk skriver at de har det bra og er helt uten bekymring!

 

Ønsker dere alle lykke til med de voksende magene! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Støtter denne, jeg og. Prøv å kos dere litt. Så mange som skal dele alle sine bekymringer om sa/ma. Sikkert ikke sunt det heller.

 

Gynokologen min sa: Ja, en spontanabort er trist der og da. Men veldig mange henger seg alt for mye opp i det og bruker enormt med energi og krefter på det i ettertid. Det er en grunn til at kroppen støter det fra seg, og det skjer mange -men som regel bare èn gang.

 

Jeg må si meg litt enig.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...