Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Hei. Er det noen som har erfaring med Timmy sportsvogn? Ser at det er mulig å kjøpe mykbag til den også... Eller er det noen som har et annet godt forslag til vogn? Lurer på å kjøpe brukt.. Har termin 13. februar, så har jo fortsatt god tid...
mamamimmi Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 Hei, Vi har en Timmy (Teutonia) og er kjempeglade i den. Men for en nyfödd er det kanskje bedre med Teutonia Rocky. Litt bredere, men også mye lett, og du kan vende på sittdelen. For en mykbag er Timmy litt trang. Vi brukte Timmy fra 10 mån alder og fremdeles (3 år).
allegodetingertre Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Ville heller kjøpt teutonia mistral eller teutonia prestige, fine som bagvogn også.
løve81 Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 jeg har en Timmy til snuppa på to år, og syns den er super til sitt bruk. Nå venter jeg nr to i desember, og skal kjøpe en Mistral til babyen. Den er jo litt større enn Timmyen, men du kan ha barnet mot deg, noe som jeg syns er kjempeviktig for en liten baby. Mistralen er også noen cm bredere i setet enn Timmyen slik at softbagen får bedre plass. Kjøper du brukt, så vær ops på at Mistral som er fra 04 og eldre (tror jeg det var) er adskillig tyngre enn de nyere utgavene. Prestige som noen andre her anbefalte er også fin, den kan du får som Duovogn og dermed med litt større bag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå