Gå til innhold

Desember: 2 ting jeg må fortelle:

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. ENDELIG sier hun mamma! I en alder av nesten 20 mnd kom altså det etterlengtede ordet ut av munnen hennes på onsdag=) Og nå sier hun det heeele tiden, og jeg elsker det! Herlig=)

2. Hun er i ferd med å bli voksen kvinne... Her en dag studerte hun meg og lillebror som satt i sofaen og ammet, tok dukken opp av vogna, dro ned undertrøyen og la dukken til brystet...

Tror dere jeg måtte snu meg bort og hoste litt da eller?

*fniiis*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Så kjekt når det kommer. Gutten vår har sagt det lenge, men tror det først er nå i senere tid han virkelig forstår hvem som er hvem, hehe.

2. Dette har vi opplevd og. Men ikke med amming (for her ammer vi gutten født i des enda...kremt) Men med nedentilvask, hehe. Var på besøk hos min mor i sommer, og hjemmet hennes er ikke så barnevennlig. Og hun sitter i rullestol, så ikke så lett for henne å passe gutten som er høyt og lavt. Så da måtte han være med mamma på badet når mamma skulle stelle seg. Mens jeg står der og vasker mine edle deler, ser jeg en liten gutt som har funnet seg en vaskeklut, og skrubber i vei i skrittet sitt. Utenpå klærne, vel og merke, men det var tydelig at han skulle gjøre som mamma.

Jentungen klarte jo og å gjøre mammaen flau når hun var liten. Hun var i barnehagen, og jeg henta henne. Hun løp glad og fornøyd til bilen, mens hun ropte høyt; "Mamma bruker bleie! Mamma bruker bleie!" Der stod det jo noen fedre som skulle hente sine håpefulle, og de flirte godt. Mammaen var rød fra topp til tå, og forbante at lillejenta hadde opplevd at mamma måtte bytte bind....

Skrevet

Hahaha, ja den var jo litt flau da! Her er frøkna med oss begge to på badet og i dusjen nesten hver dag (ikke samtidig da), så kommer vel noen flauser her også etterhvert...

Skrevet

1. Så moro at du endelig får høre mamma da:)Her har Adriana sagt det en stund men nå går det mest i pappa av en eller annen grunn, men hyler mamma hvis hun slår seg...

2. Vi har vell begge to fått barn ganske likt??Adriana i des og Cassandra i april i år??

Jeg gikk rundt med Cassandra i dag for å få henne til å rape etter amming og da tok Adriana dukka si og slang den over skulderen og og klappet den litt på rompa;)

Skrevet

Måtte le litt for meg selv nå jeg leste dette.

For noen herlige unger vi har ! ! !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...