Gå til innhold

selger de ikke rødgrøt lenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk så lyst på rødgrøt. sambo har nå vært inne i 4 butikker, ingen av de hadde. dårlig gjort. kan ikke gjøre sånt mot en gravid jente.

Fortsetter under...

Skrevet

Nei huff!! Jeg tror de selger det enda, sist kjøpte jeg på coop prix eller kiwi, men begynner å bli 6 mnd siden, så kan dessverre ikke hjelpe deg.

Skrevet

Åh herregud.. hvorfor skrev du det??

Nå MÅ jeg ha rødgrøt......!!

Håper Kiwi har da.... *vralte seg avgårde*

Skrevet

he he.. beklager.

hmm... kiwi har vi ikke prøvd i dag. får prøve der i morgen.

Skrevet

Beklager men jeg har hørt i ALLE butikker, den er tatt ut av sortimentert, ingen tar det inn (så tror ikke nora lager det lenger) , jeg lette overalt. ikke tull.. hehe

det er blitt erstattet med jorbær/rabarbra dessert og andre ekle smaker.

Skrevet

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIII. og jeg som har hatt lyst på rødgrøt i hele dag. hva var vitsen med å ta den ut da? dersom jeg finner en butikk som fortsatt har noen skal jeg kjøpe alle de har

Annonse

Skrevet

Da er det bare en ting å gjøre!!!

Lage det selv:)

Kok opp saft, tilsett potetmel og litt sukker, la det kjøle seg ned. (vanlig saft, ikke lett saft, for det smaker dritt)

Skrevet

ja det var jo noe å prøve. men hva er blandingsforholdet da?

Skrevet

ikke på obs på slitu i allefall..

Skrevet

obs på sartor? eller lagunen?

Annonse

Skrevet

hvor er det? når så du det?

Skrevet

hurra... skal forbi der i dag. skal hamstre. dagen er reddet. hurra

Skrevet

åh!

Jeg har også lett lenge etter rødgrøt...

finner det ingen steder....

Skrevet

Sukk....fikk lyst på rødgrøt med melk! Har spist opp en kilo bringebær...og det var nyyydelig.. ;)

Skrevet

jeg har sett det hver gang jeg går i butikken.. har det på kiwi og rema og rimi her i allefall.. og spar skal ha, for dem er jo så bra.. hehe

nam nam

Skrevet

http://www.stabburet.no/eway/default.aspx?pid=223&trg=Content_4387&Main_4320=4387:0:10,1148:1:0:0:::0:0&Content_4387=4330:15833::1:4361:1:::0:0

Hvor er det blitt av Nora Rødgrøt og Nora Fruktkompott?

På grunn av svak salgsutvikling valgte vi å sanere Rødgøt og Fruktkompott. Som et alternativ har vi nå lansert Noras Hjemmelagede desserter som finnes i tre varianter: Eple & Kanel, Jordbær & Rabarbra og Multedessert.

Skrevet

Oppskrift følger:

8 dl saft og vann

sukker

4 ss potetmel

1. Saften må være ganske sterk. Bland saft, vann og potetmel i en kjele. Rør til det koker opp. Rødgrøt må bare ha et oppkok. Koker den lenger, kan den bli tynn igjen.

2. Hell rødgrøten i en dessertbolle. Strø litt sukker på toppen for å unngå snerk. Avkjøl.

3. Serveres med fløte, eventuelt blandet med melk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...