Gå til innhold

lite, men viktig hjertesukk!

lilleskrekk

Anbefalte innlegg

her sitter jeg med mange tanker og må bare få det ut.... Jeg er 40 år, har 2 fine gutter på 4 og 2 år, men har lyst på en til...... Tenker mye på det og noen ganger tenker jeg at jeg må være fornøyd med de jeg har, men det er så trist å tenke at jeg ikke skal ha en til, det går jo an å prøve.... Mannen er litt mer lunken, men..... Kan jo ikke vente i evigheter heller... Vi må ta en skikkelig diskusjon når vi er tilbake fra ferien ihvertfall!

Fortsetter under...

Hei, jeg er også veldig i tenkeboksen. Er snart 39 og har 2 fine jenter på 1 og 3 år, trivest også veldig godt på jobben, men har hele tiden følt at jeg ikke er heltferdig med barnefødsler. 3 barn virker som det rette for hos, og kanskje er det gutten som kommer på neste gang? Min kjære har tidligere vært nokså bestemt på at vi skulle prøve på en til, men nå er han litt i tvil, de to vi har, krever jo også sitt? Er redd for at 3 blir veldig hektisk i forhold til at jeg også har lyst til å fortsette i den jobben jeg har. Men tenker nå at en som regel angrer mest på det en ikke gjør, så tror nok det heller til at vi prøver, og blir jeg fort gravid lar vi det stå til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...