Gå til innhold

Noen som har Bruder leker til barna sine? (Mest gutteleker)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gamle er de? (barna altså)

og hva synes dere om kvaliteten?

Skrevet

Sønnen min på tre og et halvt har litt traktorutstyr fra bruder. Kvaliteten er vel sikkert bra, men min sønn leker ganske hardhendt av og til, og noe har derfor gått litt istykker.

Skrevet

Hei,

Det er litt ymse ang. kvaliteten...

Noe er veldig bra, mens div. spesialutstyr som Plog, Potetopptaker, Såmaskin, Tømmerhenger ol.. ikke er spesielt bra. Potetopptakeren røk etter en time, så den byttet vi, plogen varte vel noen uker samme med tømmerhengeren og såmaskinen...

Egner seg vel best til inne bruk og ikke i sandkassa hvor gutten her vil leke med det.

Traktorene so er av en litt annen type plast klarer seg bra, mens de som er av samme type som spesialutstyret, de ryker fort.

Dessverre...

Men helt klart mye fint!

Skrevet

vi har bare store biler som bossbil ol, og di har vært supergode i kvaliteten:-) Sønnen leker hardt med dem innimellom..men jeg er nåkk enig med Husmor73 at di egner seg best til innebruk:-)

Skrevet

Har traktor, henger, sement(?)bil og gravemaskin til minstemann. Han er nå nesten 2 og ett halvt år, men fikk de før han fylte to. Jeg var litt skeptisk til at han skulle få sånne leker mens han er så liten. Men er overrasket over at det ikke er blitt ødelagt noe. Eneste hjulene på traktoren som ble skjeve etter at han kasta den hardt i gulvet mens han stod på en stol. Men mann min har retta det (nesten) ut igjen. Så kvaliteten er god synest jeg, for lekene får ganske så røff behandling ;)

Skrevet

Gutten vår er så opptatt av traktorer, så på fredag fikk han en John Deere traktor fra Bruder. Kostet 299,- Han er bare 20 mnd. men er veldig flink til å leke seg med traktorer, biler og andre kjøretøy. Men nå i dag blei den ødelagt =( Han hadde ramlet over den og da fikk traktoren en liten trøkk på det ene framhjulet, men det falt ikke av før den blei kastet i bakken, ett uhell av nabogutten.

Skrevet

Ja det er beregnet til inneleking.

Og jeg er enig i at alle "spesial" delene med mye mikkamakk og tynne detaljer blir fort ødelagt.

Viss det er uteleker en er ute etter, så sverger jeg til plasto sine. Kjempe kvalitet.

Skrevet

sønnen vår har 3 stpre bruder-biler; traktor, søppelbil og en cat.

Er nok beregnet på innebruk - vi har de ialleflall kun inne!

Kvaliteten på de store bilene er faktisk veldig bra. Her har ingenting blitt ødelagt etter et halvt år med ganske røff behandling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...