Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fra januar 2008 begynner jeg på hud og spa akademiet i trondheim. Skoletidene er fra kl 08.30- 15.30. Men andre semester er skoletidene noe forandret, mandag og onsdag fra 12-19 ca...

Jeg søker ei som er pålitelig,snill,omsorgsfull, flink med barn og som er fleksibel.

Samboeren min jobber på sjøen og er foreløpelig 4 uker borte og 4 uker hjemme. De månedene han er borte er da vi trenger dagmamma og ellers ved behov.

Det er svært ønskelig om dagmammaen har mulighet til å være hjemme hos oss, i alle fall i begynnelsen.

Har ikke fått oss leilighet enda.

Det er også å foretrekke at dagmammaen har gode referanser å vise til.

Vet dette er mye å forlange men håper det finnes ei kjempesnill dame der ute som vil passe sønnen vår! Han er veldig dyrebar for oss, i og med at vi ikke kjenner så mange der oppe, trenger vi noen som vi kan stole 100% på og som vi vet kan passe godt på gutten vår.

Svar her eller send meg en pm :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9956393-dagmamma-%C3%B8nskes-i-trondheim/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Hei. Trenger du fortsatt dagmamma? Er jente på 21 som de 3 siste årene har jobbet som dagmamma. Har nettopp flyttet til Heimdal. Røyker ikke og har referanser hvis det trengs. Ta gjerne kontakt.

Mvh Madeleine 46814076

• 2 måneder senere...

Hej, snill og pålitelig jente på 26 her ... bor på strindheim/tunga området, men gjerne å komme hjem hos barna. Var en dagmamma til 2 barna ifjor .. har gode erfaring med barna og gode referanse..tar kontakt på [email protected]

ps: hvor bor du hen da?

'Hilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...