Måånestråle Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Hei alle sammen, nå hører jeg visst til her inne igjen. Er det noen kjente her?? Var gravid tidligere i år også, men mistet i MA i starten av 10. uke. Ble ikke klar for å prøve igjen før nå nylig, og allerede nå har vi en ny liten spire på plass Krysser fingre og tær for at det skal gå bra denne gangen. Jeg er 4+4 i dag og termin er 5. april 2008
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 gratulerer:) velkommen hit:)
Josefine_78 Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Halloo... Nå er ikke jeg en av de gamle kjente her, men siden vi fant ut omtrent samtidig, og har termin omtrent samtidig, så henger jeg meg på deg... hihi Ønsker deg masse lykke til denne gangen, håper alt går bra! Selv er jeg på første forsøk, og livredd for at noe skal skje... Termin i følge "kalkulatoren" til venstre: 3. april 2008... jippiii
lu266 Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 Hei. jeg nok heller ikke en gammelt kjent, men min termin er visstnok 4. april. Gratulerer til oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå