Sprellemamma Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Det var både helt herlig og litt vemodig... Et helt år til jeg er tilbake og må oppdatere meg på alt nytt. Men jeg skal selvfølgelig trille innom der om noen uker da... Terminen 24.aug nærmer seg, og jeg lurer på om jeg føder før det, tung og nedsunket og mye kynnere, men det er jo mange som har trodd det og gått på overtid! :-/ Denne uken er vi uten barnepass, Prinsen begynner i barnehage mandag 6. Så det blir travelt denne uken, særlig siden mannen min reiser bort resten av uken nå. Men det går nok. Håper jeg får noen rolige dager neste uke så jeg får samlet littt krefter og blir ferdig med alle prosjektene i huset før fødselen. Sist ble jeg innlagt uke38 med høyt Bt/svangerskapsforgiftning og satt igang. Ønsker meg en fødsel som starter av seg selv nå. Tenker endel på hvordan det blir - om det blir veldig ulikt sist - gruer meg ikke merkelig nok, men er veldig spent. (må ha fortrengt noe om hvor vondt det egentlig var ;-) Og gleder meg til å møte denne lille tassen som bor i magen min!
chianti70 Skrevet 31. juli 2007 #2 Skrevet 31. juli 2007 For meg er det fem uker igjen til permisjon, og jeg gleder meg selv om det er mye jeg skal ha gjort på jobben før da. Kommer nok som deg til å stikke innom av og til, men ellers skal jeg forsøke å holde meg unna. Lykke til med fødselen og alle prosjektene dine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå