Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Hvilken/hvilke vogner liker du best rent utseendemessig? Jeg synes Teutonia har de fineste vognene, og synes også en klassisk Simovogn er ganske pen :-) Den minst pene vognen er Bugaboo, når jeg så den lurte jeg på om folk hadde synes den var like fin om den hadde kostet vesentlig mindre. Den Brio "Sitty" -trillen er heller ingen direkte skjønnhet etter min mening.
Arnetmor Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Simo classic er definitivt den lekreste vogna....utrolig fin. Jeg kan ikke fordra de nye vognene med 3 hjul, eller de fæle bilstolene som har trille stativ. Grusomt!!
SuperJessie <3 Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Elsker first wheels og hater stokke. :-)
Miamed4mannpåvei Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Simo Elegance er en kjempefin vogn. Liker ikke Teutonia sine design.
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 fineste : emmaljunga city cross som jeg har,hehe.. i fargen blue pasific (har den til gutten min) og den i rosa er kjempefine.pluss den i java beige eller hva det var. Minst fine.TFK joggster twist.hadde den før.dritstygg syns jeg. vognene fra brio er også mindre fine,ser veldig billige og usolide ut. Bugaboo ser ut som en ipod eller mobiltlf syns jeg,hehe:) men kul nok. men det er min smak:) gøy å se hva andre synes:)
Gjest Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Liker klassiske vogner med blankt understell og 4 hjul. Både simo, emmaljunga og Teutonia har modell som ser slik ut. Vi har selv kjøpt Teutonia Elegance, og den er nydelig. Står og venter på babyen. De styggeste vognene (og etter min mening minst komfortable for barnet) er Bugaboo og Stokke vognene. Har prøvekjørt begge. Bebe Confort High Trek som er heller ingen skjønnhet.
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 syntes simo dypvogn er pent å se på, og seff quinny freestyle 3xl comfort=) den minst pene syntes jeg er bugaboo og gamle vogner med hvite hjul=)
Nuffa Skrevet 31. juli 2007 #8 Skrevet 31. juli 2007 Bugaboo og OTH er kulest. Liker ikke simo og brio. Teutonia er helt ok. Og ja, bugaboo`en hadde vært like kul om den hadde kostet vesentlig mindre.
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 31. juli 2007 #9 Skrevet 31. juli 2007 jeg hadde ikke syntes at den hadde vært kulere uansett hehe...hvis jeg hadde likt den hadde jeg nok klart å skrape sammen til den...men hadde ikke kjøpt den for halvparten engang=)
kokosbolle Skrevet 31. juli 2007 #10 Skrevet 31. juli 2007 Vi har Teutonia s3 og synes selvfølgelig den er fin! Og så har vi Peg Perego pliko p3 reisetrille, også pen å se på til å være reisetrille! Andre fine er det gode gamle retroaktige vognene med 4 hjul og blankt understell (men som egner seg dårlig når man bor i bygård med lite plass) Synes også den nye fra Brio - Happy? er fin! Og Easywalker sky er fin! Den står på ønskelisten når knerten runder året! De mindre fine er: Bugaboo Stokke Emmaljunga (liker ikke kryssknytingene og alle glidelåsene) Simo
trude lutt Skrevet 31. juli 2007 #11 Skrevet 31. juli 2007 Silver Cross Kensington er helt klar den fineste vogna!! Den rareste jeg har sett til nå er Bugaboo Bee!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #12 Skrevet 31. juli 2007 Simo classic er definitivt den lekreste vogna- nydelig vogn skal kjøpe en sånn :-) Jeg kan ikke fordra de nye vognene med 3 hjul.Grusomt!!
Synne 18 & Lucas 2 Skrevet 1. august 2007 #13 Skrevet 1. august 2007 Emmaljunge duo edge er desider den fineste vognen!! Spess visden har litt andre farger enn den vanlige svarte!men den svarte er oxo urolig fin!! Haater de vognene med bilsete å sånn!helt grusome!!
Lukkelukken og bebibror Skrevet 1. august 2007 #14 Skrevet 1. august 2007 Jeg synes Inmotion trehjuling fra Xadventure er veldig fin, den skal jeg ha i svart. Det er den eneste trehjulingen jeg liker. Ellers er Simo classic veldig fin, veldig elegant. Liker ikke så godt de Emmaljunga eller hva de heter, ikke Stokke, og mange andre tre hjulinger.
Anonym bruker Skrevet 1. august 2007 #15 Skrevet 1. august 2007 Hmmm... Er det noen her som også har noen mening om hva slags bussbillett som er finest rent utseendemessig? Personlig synes jeg flexikortene er finest da de har en så fin gulfarge. Men jeg har hørt at mange liker de enkeltbillettene man får på kiosken da de er mer kvadratiske.
paula28 Skrevet 1. august 2007 #16 Skrevet 1. august 2007 Hehe, veldig bra svar "anonym" ;-) Den er jeg med på :-D
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #17 Skrevet 2. august 2007 Jeg syns OTH er finest, enkel og stilren design uten for mye krimskrams. Og selvsagt superduper å trille. Jeg liker ikke TFK og DBS, mye dill og dall og glidelåser og lommer og litt stygt "techno" stoff. Mange her liker de klassiske vognene. Pene og se på, ja, men du verden så upraktiske, tunge og uhåndterlige og lite gode å trille...Hadde en sånn en til førstemann, ble byttet ut etter tre mnd. Så det er ikke bare utseende det kommer an på ;-)
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #18 Skrevet 2. august 2007 Simo, Emmaljunga er fine vogner. Da Edgen og City Crossen. Men mange fine! Stokke er IKKE pen, og tre hjulinger.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #19 Skrevet 2. august 2007 Penest utseende er Simo eller Emmaljunga eller Teutonia. Verst utseende er Buggaboo eller Quinny Buzz.
embarazada84 Skrevet 3. august 2007 #20 Skrevet 3. august 2007 stokke er både pen og praktisk!henger ikke masse svart goretex ned overalt, slipper gigantiske og brede traktorhjul. pluss at den er utrolig enkel å manøvrere, kan slås sammen og trilles opp trapper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå