Gå til innhold

I dag har jeg vært på ul:-) (Samme som på 2.tri)

Anbefalte innlegg

Er 13+5 idag, og har vært på ul:-)

To skjønne små nurk som ligger i hver sin sekk og spreller,det var masse liv der inne...først lå de etter hverandre (fu i fang) plutselig lå de opp ned fra hverandre, og så lå de mot hverandre...en sutta på tommelen så det ut som, i neste øyeblikk så det ut som en av de vinka til oss....

Dette var kjempegøy!!!

Det eneste minuset var at det ble tatt mange fine bilder, men når de skulle skrives ut var det feil på maskinen så vi fikk ingen:-(

Er stort sett i bedre form enn jeg har vært på lenge nå...ikke kvalm lenger heller, bare litt trett av og til...det kan jeg leve med så lenge det er sånn.

Lengden på de var (crl) 79 og 78

syntes også at jeg kjenner sånne små "vingeslag" i magen av og til:-)

Klem fra meg!!!

Fortsetter under...

Er 11 uker i dag. Var på ul på fredag og fikk et skikkelig sjokk da gynokologen sa at her er det visst 2 barn!!! Det var godt jeg lå nede ellers hadde jeg vel svimt av teker jeg :-) Har ei skjønn jente på 3 1/2, som skal bli storesøster. Har så mange tanker oppi hodet mitt for tia, så det var greit å se hva det var andre med barn i magen var opptatt med. Forresten så kan jeg også allerede kjenne bobbler i magen. Spesielt om morraen. Koselig :-)

hadde dere ingen mistanke om to? Er ikke magen deres litt større da? At dere har vokst fort? hehe...Ikke vet jeg. Skal på ultralyd i morgen jeg vet neimen ikke hvva jeg hadde gjort hvis det var to. Synes dere tar det sporty.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...