Tarzan06 Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Hei! Når bør man begynne med gravidbelte? Hvor får man tak i det? Finnes det ulike typer/merker - og hvilke er i så fall best? Jeg er i uke 11, så det er nok litt tidlig ennå, men vil jo være forberedt!
God gammel aargang - født Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Jeg har tenkt å skaffe meg belte og bilbarnestoler gjennom Gjensidige. Skal benytte meg av å leie utstyret, da jeg synes det høres ut som en god idé. Bilbeltet og den siste stolen får man beholde, de to andre stolene byttes inn mot ny. Tror ikke totalsummen blir så gal heller, i forhold til om man skulle kjøpe. Mer info finner du på http://www.sikkerhetsbutikken.no/Gjensidige/ Hvordan bilbeltet fungerer og når man skal bruke det, aner jeg ikke. Og jeg antar at skal man kjøpe kun belte hos Gjensidige, blir det dyrt. Da ville jeg nok forsøkt å finne tilsvarende i en annen "vanlig" butikk. Uansett; lykke til!
AnneCath Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Hei. Jeg kjøpte mitt på Mekonomen for 399,- tror jeg det var. Kjøpte det når jeg var 12 uker på vei.
Rosalie Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Bilbelte for gravide får du kjøpt i de fleste forretninger som selger babyutstyr. Jeg begynte å bruke belte da jeg var 8-9 uker på vei. Syns det er veldig behagelig å ha dette på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå