Gå til innhold

Progynova start samme dag eller dagen etter?

Anbefalte innlegg

Bare lurer litt jeg, ikke det at det har noe betydning tror jeg, men uansett..... sikkert litt teit spørsmål ;)

Når man får mensen midt på dagen er det da greit å ta første tablettene med Progynova på kvelden?

Skal ta morgen og kveld til samme klokkeslett...

Tenkte å vente til i morgen tidlig med å starte, men det kan kanskje være like greit å ta første "dose" i kveld???

Hva har dere andre gjort?

Fortsetter under...

Hei lillelilly!

Jeg kan vel egentlig ikke hjelpe deg med dette spørsmålet, men jeg fikk mensen nå nettopp og venter til i morgen med første tablett. Skal du ta 2 tabletter pr. dag??? Jeg skal ta tre... Det har sikkert ingen betydning om du tar en i kveld eller om du venter til i morgen. Men det kan jo hende du får svar fra noen som har mer erfaring enn meg..

Lykke til!!!

Hei summerbaby!

Jeg skal ta tre om dagen jeg også, to om morgenen og en om kvelden.

Regner med at jeg venter til i morgen tidlig med å starte jeg også, selv om det sikert ikke spiller noen rolle....

Da er vi helt likt i gang vi da :)

Er jo alltid spennende det her, men jeg gruer meg veldig denne gangen, er så redd for å bli skuffa igjen.......

Vi får satse på at det skal gå bra nå!

Lykke til til deg også!!!!!

Hei dere!

Det som er viktig er at blødningen må komme skikkelig i gang før man begynner på pillene. Er man i tvil er det bedre å vente.

Jeg har gjort det slik at fikk jeg blødning på ettermiddagen, så begynte jeg med første pille på kvelden.

Slimhinna mi har alltid vært tykk og fin, så det kan der trygt gjøre.

Ønsker dere lykke til, jeg er gravid med frysegg nå:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...