Tussa og Sofie Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Kan jeg ta dette mot sure oppstøt, står ingenting på pakken om graviditet.....
ennaH Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Problemet ditt er vel strengt tatt at det er blitt liten plass igjen til magesekken. Da anbefaler apoteket Gaviscon, et middel som legger seg som et lokk over innholdet i magesekken. Det fungerer utmerket på meg, i alle fall!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 samarin blir også brukt for det samme som gaviscon. gaviscon fungerer bra en stund,men tar man for ofte så blir man "imun" og de vil ha motsatt virkning deverre. Du kan helt trygt ta samarin, det eneste man skal passe på er at det er salt... dermed vil det binde vannet i kroppen din.. dersom du er plaget med mye vann i kroppen så ikke ta for mye samarin. Jeg bruker samarin,gaviscon og nyco... litt i tur og orden for at virkningen ikke skal bli borte på et av dem.
Tussa og Sofie Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2007 oki, kanskje det er bedre, sambo skulle være snill og hadde kjøpt det til meg i matbutikken, så jeg tenkte at jeg får prøve å se om det funker før jeg stryker til apoteket. Har vært på love hearts til nå, men er ikke noe glad i det, så får prøve dette. takk for svar ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå