Gå til innhold

Noen tips ang vogn nr 2?

Anbefalte innlegg

Har en Simo kombi som jeg lurer på å bruke som sovevogn i bhg.

Har fundert litt på å kjøpe en tre hjuling, Quinny 3XL Comfort, siden denne har bla vendbar sportsdel. Men blir dette to ganske like vogner?

Eller burde jeg satse på en enda lettere vogn? Ønsker meg både full liggestilling og helst vendbar sportsvogndel, men er det mulig?

Noen med erfaring som kan gi råd? Holder på å bli sprø...

Har kikket på Quinny Speedi, TFK Joggster Twist og GT Safari også men klarer ikke helt å bestemme meg.... HJELP!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9954628-noen-tips-ang-vogn-nr-2/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tips: skal du bruke simo-vogna di i barnehagen! vær klar over at du kan senke vogna, om du ikke allerede har gjort d;)

Kjøper du en quinny 3xl comfort få r du ei vogn som er omtrendt like tung og stor som den du har- den tar ikke akkurat så mye mindre plass i bilen heller:)

skal du kjøpe sportsvogn- altså ei lettere vogn så bør du tenke som så at du har tross alt kombivogna di også, hvis du ønsker å vende sitteinnsatsen=)

jeg ville sett mer på Gt safari, ei kjempe lett og grei vogn som er solid og god å trille. I tillegg blir den ganske liten når du slår den sammen...og da har du ei sportsvogn ved siden av kombivogna di som du bruker i barnehagen.

Vanskelig å finne en lettere sportsvogn som du kan vede innsatsen eller håndtaket på. da blir det ei dyrere vogn og noe tilnærmet d du allerede har.

Men d er en smaksak..!! men jeg ville i hvert fall gått for en lett og grei 3-hjuling ved siden av kombivogna;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...