Mammaen til Amalie Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 vurderer å kjøpe denne til amalie. men er usikker på hvilken farge jeg skal velge. er ikke sikkert jeg får sett den live selv så greit å høre andres meninger... hva synes dere om vognen forresten??? er det en god vogn for en på 2 år???
Mari 74 Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Vi kjøpte akkurat EW sky til babyen vi venter nå, men har nå prøvd sportsdelen på noen turer med to åringen vår. Hun stortrivdes i den, og vi syntes den var veldig god å trille, og lett å legge sammen. Har hatt quinny freestyle til henne, og den har vært grei, men EW virker mer solid og stødig. Angående fargen så er det jo veldig smak og behag, men ikke noe i veien for å velge aqua til en jente, synes jeg da. Jeg har sett vognen i aqua, og den er kraftigere på fargen enn det ser ut til på bildene, så min mann likte den ikke. Endte opp med sort her hos oss, men kjøpte soveposen i aqua, så det tror jeg blir en fin kombinasjon. Se bilder her; http://www.easywalker.nl/noo/index.html
propella Skrevet 11. august 2007 #3 Skrevet 11. august 2007 Vi har aqua til vår jente, så jeg synes jo det passer. Herlig, frisk og fin farge som jeg har fått flere hyggelige kommentarer på )
Anonym bruker Skrevet 17. august 2007 #4 Skrevet 17. august 2007 Jeg har aqua og har også fått mye posetiv tilbakemelding har vært superfornøyd selv . Har gutt, men elsker turkis og kunne fint hatt den om jeg hadde hatt jente. Den er nok ikke så praktisk som svart......for den blir liggende på kalesja i bilen og bøylen blir også fort tilgriset, men det er utrolig hva en fuktig fille med zalo kan gjøre ;-)
utstyrsdilla13 Skrevet 27. august 2007 #5 Skrevet 27. august 2007 Hei. Jeg har aqua til tulla mi. Fargen er utrolig stilig og mange som kommenterer! Den passer kjempefint til rosa og er veldig søt! Vognen er forresten super!!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Heisann. Så fint at du spør? Jeg tenkte også på det sammen når jeg var inne på easywalker.no å såg alle fargene. Aqua sittedel blir bra, men jeg tenkte kanskje army passer til jente også? Hva synes du?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 Jeg syns aqua er kjempefin. Ville ha gått for den uansett om gutt eller jente. Fresh med feks rosa, sort eller andre kontrastfarger og litt friskere enn mange andre ganske kjedelige og triste vognfarger, syns jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå