Gå til innhold

Nesten helt klart nå.....

Anbefalte innlegg

Jeg har vel kjøpt inn masse hittil (og sikkert for mye ;-) var innom svigers og fikk med en hel bråte med tøy hjem, så nå har nurket minst tøy nok for sitt første år tror jeg ;-)

I tillegg til kjørepose arvet av mamman sin (regner med det skulle være sikkert vel?) barnevogn bestilt i god tid, seng og vugge og rommet er godt temperert, malt og klart ;-)

Nå undrer jeg på om jeg ikke skulle ta en tur på apoteket og kjøpe bleier og diverse småting som behøves...... jeg synes å huske noe om saks osv? Noen som har tips til hva jeg trenger på apoteket?

ellers så bare gleder jeg meg til keisnittet nå...... bare 3 uker igjen til jeg blir mamma

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9954350-nesten-helt-klart-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for tips! :-) Jeg lurte litt på om det holdt med en stk bleier men det får vel holde i første omgang..... ;-) kjekt å vite at det bare er 3 uker igjen, veldig spennende da.....

hm... a-krem og dusjsåpe, hvor brukes det da?

A-krem skal være veldig god å bruke viss barnet får utslett.. kan brukes på hele kroppen:)

Dusjsåpen var jeg tenkt å bruke av og til når babyen skal stelles og vaskes om morgenen dersom det trengst litt grundigere vask enn bare vann. Kommer nok til å brukes i badevannet i steden for olje også til tider.

Er nok ikke nødvendig med alt jeg har kjøpt, men liker å kjøpe litt ekstra så jeg er sikker=)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...