Gå til innhold

Bare venter jeg nå.... har termin 1 sep.... flere ?

Anbefalte innlegg

Prøver å fylle ut dagene så godt det går.... men synes tiden går sakte altså.

Er førstegangsfødende så jeg vet lissom ikke hva jeg går til heller.. er spent på alt sammen... fødsel, barseltiden... osv...

Jeg vil så gjerne holde han i armene mine snart...

Jeg er rett og slett utolmodig... ha ha

Fortsetter under...

Hei! Termin 2 september jeg.. Er 28 år og blir 3 barnsmamma... Jeg har nok å henge fingrene i om dagene iallefall. Minstejenta er 16 mnder, og er hjemme sammen meg om dagene...

Husker jeg og slet med å få tiden til å gå om dagene med førstemann...

har to dager etter deg.. 3 sept.. prøver oxo å fylle dagene, men det går som du sier sakte...

førstegangs selv og hakke snøring på hva som venter.. helt ille grønn når det gjelder spedbarn og barn in general, så detta blir.. aner ikke =)

jeg er lei av alle plagene, så nå vil jeg bare bli ferdig! meeen ambivalent og da, for jeg vil jo atn skal bli der til'n er klar!

jaja.. holdt ut så lenge så får en vel bare trå til me de siste 34 dagene...hvem sykehus skal du føde på da? uansett, lykke til!!!

Termin 1.sept og er førstegangs jeg også ;o) Så går i venting på meg å.. kjempe spent på å få hilse på ham og se ham. Gleder oss MASSE nå! Enig i at tiden går tregt...håper han kommer i midten av august jeg da...hehe

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...