Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Hva synes dere om Georg? Det blir i tilfelle oppkalling etter en bestefar, og jeg føler at jeg er litt "blind" i forhold til å se om det er fint eller stygt. Blir det for gammeldags?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Det viktigste er at dere som foreldre liker navnet! :-) Georg er et familienavn hos oss også, men kommer vel ikke til å bruke det selv, da det ikke er vår smak. Men Georg er ikke stykt! :-)
StorkeMammaen Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Jeg liker ikke Georg, sikkert fordi jeg forbinder det med han krøllete i hotel cæsar, hehe.. Men vet det er fler som kaller di små det idag.
Milletrille Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Georg er et kjempefint guttenan! Samtidig som det er lett å stave og internasjonalt (litt opptatt av det jeg..) Og koselig med oppkalling!
Vannmann35 Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 Vet selv om en baby som heter Georg Andreas - synes det er flott. Tror det er et navn som er på vei inn igjen også :-)
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Jeg er liker ikke dette navnet noe særlig, men versjonen over er mye bedre, med et mellomnavn, eller bruke Georg som mellomnavn!
*Minnie Mus* Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 Egentlig ikke helt min smak, men synes det var litt orginalt jeg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå