Gå til innhold

Tusen takk for alle heiarop:)

Snøjente og lille Erik :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg hjemme med mitt lille vidunder;-) Jeg er kjempesliten etter oppholdet på sykehuset, men er godt å være hjemme og få hvilt litt ut i vante omgivelser:)

Hvordan går det med alle her inne da? Bergensjentene? Får håpe jeg får kommet meg på treff om to uker da og vist frem babyen min. Da har nok helt sikkert du også fått din vidundergutt bobobaby:)

Ellers er det herlig å være mamma;)

klemmer til alle sammen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia...

Gratulere så utrolig masse... d var vel godt å komme hjem igjen ja.. det kan fort bli mer slit enn kos og være på barsel... Vet ikke om du husker meg, men vi får prøv å møtes på treffet den 9. om ikke noe har skjedd her...

Klem

Skrevet

Hei. Så flott at alt er bra med dere! Lykke til videre ;')

Skrevet

Gratulerer SÅ mye!

Nå var det på tide med en gutt i jentejengen!;)

Vi gleder oss til å se dere, og håper dere kommer på treff den 9.:)

(barsel på haukeland er MYE slit! bare vent, nå blir nok ting mye bedre!)

Skrevet

gratulere så mye da:D!!!

Skrevet

Jeg var på Voss, men det var babyboom der på det tidspunktet. Jeg er sikker på jeg hørte ekko av barnegråt i hodet hele søndag og mandag.. huff..

Ellers så er det slik at lillegutt er snill om dagen, og sur om natten:) hehe.. men i natt har jeg fått sove litt så nå er jeg fornøyd igjen:) Dessuten er amming VONDT, og han kaver litt for å finne puppen når han ikke er ihelsulten.. Det er litt ekstra frustrerende om natten:P

Får håpe jeg tørr å komme på treff da..:) Alt er veldig uvant, og jeg er veldig usikker enda, men han er jo bare 5 dager gammel så jeg tror nok jeg skal komme mer inn i det etterhvert:)

klemmer

Skrevet

Gratulere så masse med den lille=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...