Gå til innhold

I morgen legges jeg inn til keisersnitt :)

nybaby09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig er dagen for å få møte vidundret rett rundt hjørnet :) Onsdag kl 0800 skal jeg få møte han som holder hjemmefester i magen min, flere ganger om dagen.Jeg tror han er verdens mest aktive baby, jordmor og lege ler hver gang de skal måle SF målet for da spreller han vilt. Gleder meg i allefall masse, selv om jeg og gruer for selve snittet. skal legge inn en KS historie når jeg kommer hjem igjen, men her blir vi liggende i en uke ved KS. Alt er klart hjemme og sengen er oppredd, jeg ønsker dere andre lykke til videre med svangerskapene :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til i morgen og på onsdag! Jeg forstår at du gruer deg til selve inngrepet, men nå er det ikke lenge til du får holde en nydelig gutt i armene dine!

Jeg vil også gjerne høre KS historien din, da det er mulig det ender med KS for meg også og det er godt å få høre om andres erfaringer.

Kos deg og slapp av så mye du kan på sykehuset!

- og takk, for lykkeønskene!

Skrevet

Ønsker deg masse lykke til!

Gleder meg til å høre historien! Kos deg med gullet ditt og tiden fremover!!!

Skrevet

Da må du ha lykke til så mye!! Blir spennende å se lille tenker jeg...Gleder meg tili ks historie. Gruer meg som F fordi jeg skal ta det selv... :o)

Skrevet

Ønsker deg lykke til med keisersnittet!!

Skrevet

Lykke til !!!

Ikke noe å grue seg for, jeg hadde verdens beste opplevelse i forbindelse med alt rundt ks.

Det er venlig også her at vi blir liggende lengre i forbindelse med ks, men det er ingentig i veien for å reise tidligere dersom formen tilsier det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...