Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er umulig å si hvordan uthenting vil være for deg siden det er veldig individuelt. Selv syns jeg det gikk overraskende greit, og jeg er langt ifra noen tøffing når det gjelder å utsette seg for smerte. For det første er det utrolig raskt unnagjort, og det eneste jeg kjente som var ubehagelig var når han punkterte eggposen.

Tror det er viktig å prøve å slappe av og ikke spenne noen muskler, og ikke minst: fokusere på målet. Dessuten vil det forhåpentligvis ende opp i en fødsel og det er jeg helt sikker på at er MYE værre ;-)

Jeg personlig synes ikke egguttak var vondt.

Dessuten hadde jeg jo fått så mye lykkepiller og flytende i armen!

Det viktige er vel å ikke høre på alt det som blir sagt og hoppe i det med ett åpent sinn..Tror nok helt sikkert dette går fint!

Inseminering har jeg aldri hatt,så det vet jeg ikke hvordan føles i forhold :o)

Jeg var så redd da jeg skulle ha uttak.. Ble nesten skuffa jeg, for det var ikke vondt.

Kun da de satte bedøvelsen, det var litt ekkelt.

Resten gikk som en lek, og du aner ikke hvor fint det er å se på at de tar ut eggene. Og så vakkert som et lite egg kan være............

Jeg fikk se et på skjermen etter uttaket. Noe så perfekt og lite..

Ikke gru deg, det er nesten bortkastet!

Det er over før du aner det!

Annonse

Hei!

Syntes ikke du skal grue deg, det er veldig individuelt. Jeg kjente det litt, men kan sammenlikne det som svake mensensmerter. Det var ikke verre enn det. Det gjorde mest vondt etterpå da jeg skulle gå, men det gikk over til neste dag.

Lykek til! :-)

Hei

Som mange sier er detter individuelt, men jeg tror ikke du skal bekymre deg for mye. Jeg tror at ved å tenke positivt og prøve å tenke på noe annet enn at de stikker deg er det beste..

Jeg har født før og kan bekrefte at det er værre. Men smerten forsvinner når nurket når magen..

Lykke til.

Hei Marge

Hadde en del vondt, jeg- men så hadde jeg da veldig mange egg å hente ut! Og med en gang det var over, var smertene over:-) Godt med ei hand å holde i underveis.

Verdt alt sammen, og det er ikke slik at jeg gruer med til neste gang. Skal hoppe i det med glede! Tenk så langt du er kommet når de kan hente ut egg, og så spennende det er å få vite hvor mange:)

Lykke til, ikke grue deg!

Jeg var og hentet ut egg i dag og det gikk veldig bra :-) Du kjenner det selvfølgelig litt, men jeg ble veldig positivt overasket. Trodde det skulle være veldig vondt, men det var det ikke :-) Jeg synes det var mye vondere når jeg tok HSG eller hva det heter..(røntgen av egglederene)

Viktig å slappe godt av, så går det der kjempe bra :-)

Lykke til !! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...