Shabby Cheap Chic Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Veit det er sølvbryllup å greier men finner ikke på noe... Hjelp meg noen....
melkekua™ Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Vi gav våre foreldre kunst til 25 års bryllupsdagen. Eller kjøpe en ferietur til de.
PopUp Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Jeg kjøpte billetter til Grease + en natt på hotell... (Da det var da, hehe)
Odine! Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Mannen og brødrene ga en tur med hurtigruta til foreldrenes 25års bryllupsdag.
imsdal med julesmak Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 Altså har ikke kommet så langt at de har hatt sølvbryllupp akkurat da. Men når mammaen min og stefaren min giftet seg laget jeg i stand en stor gavekurv med såper (mamma elsker slike), vin, kaffe, te, sjokolade, keramikkrus, spekemat, gårdsmat (lynghonning, krydder etc.) De ble veldig glad for den ihvertfall. I tillegg kan man jo putte oppi: -annen alkohol -billetter til show, kino, teater, revy etc. -album med bilder av slekta eventuelt av de i de 25 årene de har vært gift -slektstre
Shabby Cheap Chic Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. juli 2007 Det hørtes jo kjempelurt ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå