2.gangsmor til LilleSkatt Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Har lyst til å lage tiramisu til Lillegulls dåp nå på søndag, kan jeg fryse tiramisuen?Evt. lage den dagen før og sette den i kjøleskapet? (Noen som forresten vet hva masacrponeost er?Skal visst bruke si kaken...en italiensk ost, leste jeg...fins den overalt, tro?)
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Tror ikke den kan fryses i og med at det er krem i den...! Det andre du lurte på, vet jeg ikke..:/
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Skjønner at jeg ikke er en av de dyktige husmødrene...vet ikke hva tiramisu eller hva du nevnte er engang..... ;o(
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Hei, jeg ville ikke fryst den, heller ikke laget den dagen før.. Mascarpone er som en veldig kremete of fyldig smørost,får kjøpt dem i de butikkene som har litt større utvalg.. Meny,centra etc:)
Lelika Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Har en oppskrift på tiramisu som skal stå i fryseren i minst 6 timer og kan oppbevares der i 14 dager. Oppskriften er fra Sverre Sætre. Kaken blir veldig god, men tar litt tid å lage. Si ifra hvis du er interessert i oppskriften:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå