Dolly Duck Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Det gikk veldig bra! Fikk se en 4 cm spire med antydning til ansikt, armer og bein med ledd som lå og viftet, og en hjerterytme på 178 pr. min!! Fikk tatt blodprøven til trippeltesten, og skal tilbake til ul om to uker for å sjekke nakkefold og nesebein, og få resultat av blodprøven! Er sååå glad! Hipp hurra!! Den siste uken har vært kjip. Symptomene forsvant nesten helt i løpet av de siste 7 dagene, så jeg sa at de ikke trengte ringe etter genetikeren fordi jeg regnet med der ikke var liv... Tok også en gravidtest før jeg gikk, og den viste svaaakt gravid (fra billigetester.no), så jeg var hellig overbevist om nytt nederlag. Ble i stedet satt til 10+3 i stedet for 10+0 som er etter mensen... Gjett om vi er stolte!! Jeg får bare akseptere at jeg er en hysterisk bekymret blivende moden mor, som har lov å være hysterisk lenge enda!!! (Bare mobb, Ine:) Du får igjen!!!) 8-D
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Så fine nyheter. Kjenner meg igjen i å være bekymret, heldigvis har det avtatt under svangerskapets utvikling.
Oh'rly Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Kjenner meg igjen i alle bekymringene, de er ikke lette å leve med. Trodde jeg ville storkose meg med symptomer og alt hvis jeg endelig fikk til å bli gravid, men i stedet føler jeg meg som en vandrende katastrofe to be! Suger til meg alle negative historier - selv om jeg prøver å unngå dem av alle krefter! Derfor er jeg veldig glad for å lese om din opplevelse i stedet der alt er fint og flott, så mange takk :-) Selv skal jeg til første kontroll med UL på torsdag, og gikk inn i uke 8 i dag. Gleder meg utrolig mye men kjenner bekymringene ligger og murrer under overflaten. Håper jeg får et fint bilde av reka, sånn at jeg kan slippe "bomba" til foreldrene mine med illustrasjoner så fort som mulig :-D Gratulerer med sprek spire, og håper dette roer ned bekymringene dine :-)
evigoptimist Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 ÅHHH - Så godt å høre Dolly!!! Har lurt på hvordan det gikk med deg - deilig å se lille spiren i full vigør=) Det er nok et syn du kan nyte flere ganger tenker jeg! Kos deg med din stadig voksende mage=)
chianti70 Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Åh, så herlig da Dolly! Ukene snegler seg nok fram for deg, men tiden går jo. Hver dag er en dag nærmere målet. Bekymringene blir du nok aldri kvitt, men det blir lettere etter hvert - er i hvert fall min erfaring! Dette SKAL gå bra - ikke sant!?
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Dette bar godt å høre Dolly. Jeg er virkelig glad på dine vegne ) Klem fra
trollet66 Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 Rundt uke 9-10 forsvant kvalmen hos meg og de ble jeg vannvittig stressa!!!! Og i hele svangerskapet har jeg ¨lett¨etter ¨feil¨men det har nå gått bra da!! Ønske deg et fortsatt herlig svangerskap!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå