Gå til innhold

Ketolyse-damer


så var vi 4

Anbefalte innlegg

Har dere testa de Polarbrødlappene fra lavkarbo.no? De var helt fantastiske. 0,4 g karbiser i hver lapp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke smakt de enda, men kommer nok til å prøve de når jeg begynner på kuren. Mange som skryter av de lappene på ketolyse.no også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de var utrolig gode, og ungen eeeeelska de, så nå blir det polarbrødlapper i matboksen i bhg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres jo bra ut.. Jeg er ny på ketolyse-kuren og sliter litt med å finne på noe å spise til frokost og lunsj...

Er dette noe man får kjøpt ferdig via lavkarbo.no eller er det noe man må bake selv.. Jeg finner det ikke på den siden, men nå er jeg ikke medlem der heller da.. må kanskje være det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=11874

 

Der har du en link til de.

 

Det er også noe som heter Frokostpannekaker som visst nok er veldig gode, har ikke testa de ennå selv da.

 

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=12852&highlight=frokostpannekaker

 

Også er det egen oppskriftsforum der med diverse oppskrifter oppført etter måltid (frokost, middag etc). Og alt er gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :)

De så jo virkelig gode ut også.. skal jammen prøve å bake de i morgen :)

 

Kjekt med en sånn side man kan få litt tips om hva man kan spise.. jeg har litt dårlig fantasi.. hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei men den var veldig fin. Du kan jo spørre de hvor de har kjøpt den. Høvelig den der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at mine ble litt for tykke.. men de var gode fordet.. Jeg spiste med krydderskinke og hvitost.. var godt det :)

Veldig greit å ha noe "enkelt" som kan erstatte for frokost og lunsj..

Syns ikke de kan sammenlignes med brød, men et veldig bra alternativ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...