er det muuulig Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 jeg har strikket to.... www.maoma.sprayblogg.no nøstebarn heldress står det..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 nøstebarn sin heldress er helt suveren. Strikket den i ull med angora fra nøstebarn..dobbelt tråd (et rødt nøste og et rosa sammen) så den ble sånn spraglete.
Bea- Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2007 men hvor får jeg kjøpt dette nøstebarn strikkeriet?
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Det koster 8 kr pr oppskrift hos Nøstebarn. + garn da. Dere som har den dressen, hvor store barn har dere? Lurer litt på å kjøpe garn og oppskrift til babyen... Jeg er komplett udugelig til å strikke, takk og pris for moren min..
Bea- Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. juli 2007 hm.. dette var jo vanskeligt. Hvilket garn er best til å bruke til denne dressen?
frøken blå Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 Den som er på forsiden på DROPS sitt hefte nummer 13 (babystrikk 0-4 år) du finner den kanskje på www.garnstudio.com. ER SÅ FIIIIIIIIN! Strikket i alpaca-ull. Skal strikke den til vesla jeg.
frøken blå Skrevet 30. juli 2007 #9 Skrevet 30. juli 2007 Den her er det!! http://www.garnstudio.com/lang/no/oppskrift_oversikt.php?fra=0&drops=b13〈=no
Gjest mphs Skrevet 30. juli 2007 #10 Skrevet 30. juli 2007 Jeg har brukt to trådet merinogarn. Min er strikket i dobbel tråd mørk lilla på selve dressen og dobbel tråd syrin(lys lilla) på vrangbordene og knappekanten. Strikket dressen i str.2 år og har brukt den fra hun var ca.14 mnd og skal bruke den nå i vinter også.
frøken blå Skrevet 30. juli 2007 #12 Skrevet 30. juli 2007 http://www.garnstudio.com/lang/no/kategori_oversikt.php helt øverst til høyre.... "babydrops".... blå dress. kjemefin og litt orginal! =) Jeg har oppskriften og kan sende den + bilde på mail om du ikke finner den her. =)
Bea- Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 30. juli 2007 åå den va nydelig! kan du sende oppskriften til meg?
frøken blå Skrevet 30. juli 2007 #14 Skrevet 30. juli 2007 selvfølgelig!! =) den strikkes rettstrikk, og den strikkes sidelengs fra arm til arm! kan du sende meg en mail på [email protected], så sender jeg oppskriften og bilde/skisse i retur. må bare få sambo til å koble til scanneren,og det kan ta en liten stund.... *treigingen* han skal gjøre det idag altså, så jeg svarer deg i løpet av kvelden. strikkes i alpaca, med dobbelt garn, på pinne nr 5. snakkes =)
frøken blå Skrevet 30. juli 2007 #15 Skrevet 30. juli 2007 her var oppskriften: http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b13&d_id=1〈=no (man trykker bare på det lille norske flagget nedenfor bildet, så kommer oppskrift og bilde opp.=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå