Superhappy Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Hun begynner å bli lei av kaviar, syltetøy og leverpostei. Skal begynne i barnehagen nå og lurer på hva jeg skal putte i matboksen...... Håper noen har tips
TurangaLeela Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 peanøttsmør (selges uten sukker på helsekost) sjokoladepålegg uten melk, selges på helsekost o.l tartex,tror jeg, helsekost kjøttpålegg
FrøkenSprøken Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Stekt egg. Sjokade (tror jeg) kalkunskinke fra prior makrell i tomat hmmm... Tåler ikke melk selv, men kommer ikke på noe mer jeg bruker å spise, faktisk...
OsloMor Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Alt pålegget til Gilde go og maager-serien er uten melk, og det går jo fint når de har tenner å tygge med, Falukorven er kjempegod og pastramien også. Har en datter som ( hun er blitt kvitt eggallergien og bedre av melkeallergien) var allergisk mot melk, soya, fisk (er det enda) og egg. Ikke engang ernæringsfysiologen vår kom på noe annet enn leverpostei og syltetøy.Hun nektet å spise leverpostei og avocado tilslutt. Hun fikk sent jeksler og hjørnetenner, og kjøttpålegget klistret seg til ganen hennes som frimerker stakkars. Den andre jenta mi har foreløpig bare melk, egg og soya-allergi, har ikke prøvd ut fisk enda, men ser hun begynner å bli lei leverpostei og avocado hun også.8hun er 11 mnd og har to tenner)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå