Gå til innhold

gravid for første gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter og ha tatt tre graviditet tester og alle ble posetive, tok jeg turen innom legekontore med en urinprøve, jo jeg var gravid..:o)

i uke 6.

-probleme mitt som sikkert for noen ikke viker som ett problem;

Er att jeg har så lite symtomer, Ikke er jeg kvalmen puppene mine er ikke unormalt vonde. jeg kan gå på jobb akkoratt som ikke noe.

I dag har jeg fri og ligger og slapper av på soffaen og tenker øver det som kommer til og sje.

Jeg tenker for mye på att det kan være en Ma. Hvordan merker man det, når man ikke har hatt noen symtomer som kvalme eller ømmepupper,

. Jeg fikk ikke time før i uke 13 det er 3 ukere til nå.

Hun sa att så lenge jeg ikke var sælig plakte med graviditetn trenkte jeg ikke komme før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare slapp av:-) kvalme+ ømme pupper kommer nok etterhvert kanskje på sluten av uken...

Men hvis du blør og ikke ha noe symtomer, da ville jeg spørre legen om invending UL for å sjekke.

MA eller SA merker du når du blør!

Håper ikke det skjer med deg.

Lykke til med spiren

Skrevet

Gratulerer så masse!!! :o)

Alle svangerskap er forskjellige. Noen har masse symptomer, andre har lite eller ingen symptomer. Så det trenger ikke være noe galt selv om du ikke har symptomer. Hvis du blir gående å bekymre deg, er det kanskje like greit for deg å ringe legen, og spørre om ul. Ikke noe godt å gå å bekymre seg.

Ønsker med masse lykke til videre i svangerskapet!

Skrevet

nei jeg blør ikke. ( er bare oppe og tisser om natta ),sel om vi ikke kan lese oss til allt sitter jeg her med pcen minn, og leser om allt som kan stresse meg opp...ooofffff

Ja jeg håper det går bra :o)

Skrevet

Gratulerer så masse! :o)

Alle svangerskap er forskjellige, og hos noen er det helt normalt å ikke ha så masse symptomer :-) Etter at jeg kom hit, har jeg lest en del innlegg om akkurat dette. Så du er ikke alene om å ha det slik.

Prøv å slapp av, og ring legen hvis du føler for det. Ikke godt å gå rundt å være bekymret. Lykke til videre!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...