Frøya76 Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Hei! Jeg var her inne mye før, men har hatt meg en lang pause uten fokus på prøvingen. Men begynner å miste troen nå etter at vi straks runder 3 år med prøving, både på at jeg skal klare å gå ned nok til å få prøverør og på at dette skal gå av seg selv.. Flere her med BMI over 40 som ikke har andre "feil" en overvekten? Og som kanskje har noen gode råd? Har sittet å lest litt rundt her og fryktelig koselig å lese om alle dere på samme størrelse som meg som får barn i en fei! Og litt frustrerende at vekten i følge legene/gyn er årsaken til barnløsheten når det tydelig vis ikke er noe problem for så mange. Jeg har regelmessige sykluser, EL og mannen er i tipp-topp stand og jeg spiser sund kost 90% av tiden så jeg skjønner ingenting lenger. Noen som har opplevd det samme og fått det til? Eller har andre tips? Dietter osv? Orker ikke gå på ren lavkarbo hele tiden, men prøver holde meg til lav-GI-mat..
trolle31 Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Sender deg masse sympati-klemmer! Det er så trist og urettferdig at ikke alle blir gravide når de ønsker det. Og; Jeg synes det er utrolig at man ikke skal få den hjelpen som finnes bare fordi man er litt stor. Jeg krysser fingerne for deg og håper at en liten spire setter seg fast i magen din snart! klem
MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Hei hei... Jepp, min BMI er over 40 og var en sliter...med ingen andre feil enn overvekten! Var vel nesten ved å gi opp;) Men noen anbefalte meg til å gå til ei dame som drev med fotsoneterapi..som hadde spesialisert seg for barnløshet! Etter 3 behandlinger før en eggløsning var jeg gravid gitt... Nå er det bare 8 uker til jenta våres kommer;) Om du bor i nærheten av Akershus, kan jeg formidle navn og nr om du ønsker.... Send meg en PM her inne du...
Frøya76 Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. juli 2007 Hei! Hvor lenge slet du før du ble gravid? Jeg bor i Akershus så jeg vil gjerne vite hvor denne fotsoneterapauten holder til Jeg har prøvd noen timer før men hun kunne ikke noe særlig om barnløshet.. Har også prøvd akupunktur, men det var for vondt ved eggløsning så jeg har om ikke ssluttet, så iallefall en lang pause.. Takk for tips!
MrsKrissyMammaTilMatilde Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Hei.. Sender gjerne navn og nr til deg..men helst på privaten!!!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå