Gå til innhold

Jeg vil sooove om natten!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Kan ikke huske sist jeg sov en hel natt. Greit nok at man må tisse, men nå ligger jeg halve natten våken med kriblende,kløende og glovarme ben. Det er umulig å ligge stille! Ikke kan bena ligge høyt for da må jeg ligge på ryggen og det går ikke. På siden må jeg ha pute pga bekkenet, da er bena stikkende. Kalde omslag er jo noe, men er det andre som har noen råd? Er det vann i kroppen? Blodtrykk?

Syte,syte:-(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9953051-jeg-vil-sooove-om-natten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke helt hva det kan være. Jeg hadde sånn kriblende, brennende følelse før i perioder om morgenen. Det var kjempeekkelt og jeg vil tippe at det ikke er kjempegøy nå å ha det i tillegg til alt annet som kommer med gravitiditeten. Min lege hadde aldri noe svar til hvorfor dette skjedde, så hvis du får noe lurt svar, må du gjerne poste det her!

Lykke til!

jeg sliter med det samme som deg.

ikke er det bare det at det ikke finnes èn eneste god sovestilling. uansett hvor mye jeg bygger opp og prøver meg fram.

beina ligger aldri under dyna lengre, det pleier å hjelpe. vi har det også ganske kaldt på soverommet så da er det lett og lufte ut dyna når hetetoktene kommer;)'

har fått råd av tanta mi som er både fysioterapaut og akupunktør; ta full dagsdose av magnesium på kveldstid med en munkholm rett før du tenker at du skal legge deg.

dette hjelper også imot smerter i ben. jeg har det mye bedre etter jeg startet med det. godt er det også; legens anbefaling;)

Jada... Samme problem her... I tillegg til at min lille driver og snur seg og trimmer flere ganger i løpet av natta- og nå er det nok så trangt der inne at jeg kjenner bevegelsene bedre, for jeg våkner iallfall...

Fikk råd om å spise bananer for beina, for det kan være kalsium(eller var det kalium) som mangler. I tillegg har jeg prøvd et kjærringråd med å knytte rød ulltråd rundt anklene, og det ser faktisk ut til å hjelpe :o) Sitter sikkert mest i hodet det da, men det er verd å gjøre et forsøk:o)

jeg sover så dårlig om natten at det er helt utrolig:( skikkelig lei... :(((

plages med halsbrann, leggkramper, do løping og ikke minst at jheg ikke finner en behagelig stilling å sove i:(

*syte syte*

Også våkner jeg utrolig lett da, men er vel naturens gang:)

Jepp! Moro dette her... Takk for alle råd. Har funnet ut at å spise litt proteinholdig mat før jeg legger meg funker utmerket. Har visst noe med at denne uroen, prikking er væske som samler seg i cellene. Dersom man tilfører næring og spes protein, motvirker man væskeansamling. Uansett, brød m ost eller egg ol før natten kan forsøkes:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...