Kystrøya Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Syns det er vanskelig å regne ut slikt jeg. I og med at vi ikke vet nøyaktig hvem som drikker hva og hvor store mengder. Vi må ha brus både til middagen, kaffen og festen (blandavann) og nattmaten. Blir himla mye brus det da. Og hvor mange poser kaffe? Hvor mange kopper kaffe får man egentlig ut av en pose kaffe?
Happy H Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 det der e kjempe vanskelig.. ei venninne som giftet seg nylig kjøpte inn 9kasser m brus, dette skulle holde til middag, kaffe, blandevann osv.. de var 76gjester og hadde rikelig m brus. vi blir 80gjester..har ikkje peiling på kor masse vi ska kjøpe inn. ellers regner de gjerne 2kopper kaffe pr gjest ca
Hjertefamilien Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Oi.. stor forskjell ser jeg. Min venninne var 69 gjester, hadde 3 kasser brus, + noe juice, battery etc til blandevann. Holdt leenge. Vi kjøper vel inn 3 kasser vi også, er 44 gjester.
Hjertefamilien Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Og kaffe.. Det går ca 4 kaffekanner (1 liter) pr kaffepose. Hver gjest drikker en halv liter, ca 4 kopper er vår beregning... ... og hos oss vet vi hvem som ikke drikker kaffe.
dritgrei hei hei! Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 VI skal ha det på et hotell, hvor gjestene betaler for egen drikke i baren, men vi har betalt og regnet en flaske brus pr hode til middagen, altså 90 flasket brus, vet ikke hvor mange kasser det er jeg :-) men jeg tror det holder, for folk vil vel egentlig helst ha vin til maten :-)
♥Snulder Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Vi har en avtale med en lokalbutikk om å hente rikelig med brus og øl. Betaler for det vi bruker... resten leveres tilbake. Bedre å sitte med for mye enn å gå tom...:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå