Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #1 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg trenger sårt litt hjelp til min fortvila situasjon. Jeg går nå i et vikariat som har vart i 6 mnd. Går over i fast stilling i september. Arbeidssituasjonen min begynner nå å bli uutholdelig. Jeg tenker ikke på noe annet om dagen/kvelden/natten, gjør meg skikkelig sprø. Mistrives så ille at gleden over at jeg er gravid er overhodet ikke der lengre. Samboeren min synes situasjonen snart begynner å bli like uutholdelig.. Jeg merker på meg selv at jeg begynner rett og slett å bli psykisk sliten.. enda jeg føler det som et nederlag og hele tatt tenke tanken... psykisk sliten... det er ikke meg.. Er så sliten når jeg kommer hjem fra jobb at jeg vil bare sove, kveldene går med til å grue seg til man skal på jobb igjen dagen etter- jeg holder snart rett og slett ikke ut. Det eneste jeg vil er å få en pause- vil aldri tilbake til denne jobben jeg har nå. Så etter endt permisjon skal jeg finne en ny jobb. Men det som gir meg våken netter og enda mer bekymringer er: Hva skjer hvis jeg blir sykemeldt nå og kanskje ut svangerskapet? Vil jeg da få utbetalt full pott i svangerskapspermisjonen? Og hva skjer med prøvetiden min som starter i september som er i 6 mnd? Håper virkelig noen der ute har enten erfaringer eller gode råd. -Lille My- Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9952771-gravidjobbsykemeldingpr%C3%B8vetid/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå