Gå til innhold

Noen her som hadde mensen med menssmerter, men likevell ikke mista?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg! Hehe.. Jeg hadde menssmerter i store deler av uke 7, men jeg lå på sykehuset da, og de sa det var nok bare livmora som vokste jeg kjente. Og imorgen går jeg 8 fullgåtte uker, og alt står bra til :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt mensenlignende smerter nå i det siste... Men det er vel rett og slett fordi livmoren vokser...Gruer meg virkelig til den kommer over skambeinet. Sist var det så vondt at all farge jeg hadde i ansiket forsvant og jeg måtte ta smertestillende og legge meg...

 

Håper jeg slipper denne gangen...

 

Men har bare hatt "mensen"/blødninger uten smerter og er nå på torsdag 10 fullgåtte uker alt... Går fort...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har opplevd det, hadde menssmerter og blødde som om det skulle være mensen.

Har vært på ultralyd men alt er bare bra med den lille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vell her er min ting da, for jeg testet positiv 3 uker på vei men mistet i uke 4, har ikke vært til lege eller lignende men fikk mensen på ikm dagen og testene har blitt mindre positive.. nå er den positive streken borte og jeg får veldig positiv el tester(6dgr etter første dag i siste mens). kan jeg fortsatt ha en spire eller kan jeg bare glemme det?

Legen er så dritt lei av meg nå at jeg vil ikke dit igjen før noe er konstantert;) hehe, bor i liten bygd og har kun 1 lege...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke du er gravid da, må jo rett å slett være eggløsning du har.

Men er det lenge siden??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en kjempeblødning for ca to uker siden, i uke 10. Det var som å tisse i buksen, eller at vannet gikk. Det bare rant ner lengs beinen. Vi var på ferie i utlandet og jeg måtte ta en bleie til småen for å ikke ødelegge leiebilen.

 

Fant en doktor og blev sendt på sykehus. Etter mange lange timer blev jeg lagt inn og de sa at med så mye blod var det liten sjanse at jeg ikke abortert.

 

Etter en grusom natt i uvisshet, gjorde de ultrayd og fostret var der. Hørte hjertet slå og det bevegde seg.

 

Hadde en massiv blodansamling på utsiden av fostersekken og må følges opp her hjemme, men alt var altså helt normalt med den lille.

 

Har ikke fått sjekket det etter at jeg kom hjem, så litt skummelt er det, men regner med at alt er ok. Blør fortsatt litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer jeg å,blør å har mensenmurringer.skal egentlig være 6+4 idag men...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...