Gå til innhold

På`n igjen


upsidupsi

Anbefalte innlegg

Heia alle damer. Nå er jeg her igjen med nytt barn i magen. Ikke planlagt, men vi er glade. Blir spennende å se hvordan dette går for lillemor er bare 9 mnd. Ultralyd på onsdag for å se hvor langt jeg er på vei:-)

 

Have a nice day!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann !

Jeg hadde 19 mnd mellom mine to første -dvs en mnd mer enn deg....

Var tøft den første tiden, mest fordi jeg hadde KS og ikke kunne løfte så mye på 1.mann....

Nå syns jeg at jeg har fått mer tilbake enn det som det kostet - med renter !!!!! De to har bare kjempemye glede av hverandre - gutt og jente.

Tror de kommer til å være kjempetette resten av livet !

Så i tunge stunder - se fremover !!!!!! Du kommer til å være takknemmelig når det første og kanskje tøffeste året er unnagjort :)

Et tips : ha barnehage / dagmamma for nr 1 iallefall et par dager i uka når du har perm med nr 2! Jeg hadde begge hjemme og angrer litt på det... tror nr 2 kunne fått mer kosestunder, samt nr1 fått mer tid sammen med andre enn mamma - verdifullt! om vi hadde delt oss litt :)

Nå er de 5 og 7 og vi venter nr3 !!!!! Gleder meg masse - og vet jeg vil få mer hjelp fra hele familien denne gangen !!!!!

 

Lykke til .)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen

 

Takk for fine ord.-)

Har heldigvis fått barnehageplass til lillemor og kommer til å bruke den noen timer om dagen.Har jo også en storebror som er 11 og kjempeflink til å hjelpe til. Vi er jo alle klar over at det kan bli slitsomme økter, men som du sier. -de vil jo ha hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...