Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Hei hadde SA natt til lørdag var mellom 6 og 7 uker. Ringte legen i dag, resepsjonisten sa at det er veldig fult hos legen og at kroppen ordner det selv. Leser nå om utskrapning og infeksjon og blir bekymret. Jeg har likevel time neste uke så skal gå da - burde jeg ikke gå før? Burde jeg gå til privat lege - kjenner at det slitsomt at jeg aldri får time der og har ikke så god råd at jeg kan bruke mye på leger hvis jeg ikke må...
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Hei kjære deg, det var så leit å høre at du har mistet,Har mistet selv 12.juni var 7+3 uke på vei.Da jeg oppdaget blod ,så reiste jeg til legevakten med en gang,så sendte de meg videre til gyn.Der skal man bare betale egenandel når man er hendvist videre. Han sa at kroppen ordner det selv når man jeg ikke var lang på vei .Kansje du må til legevakten,nå vet ikke jeg hvor du bor men jeg anbefaler deg at en gyn skal se på deg snart. Lykke til.
murmelmurmel Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Takk, har ringt rund hele byen (bor i Oslo) og får ingen time. Føler meg litt rar hvis jeg drar på legevakten nå når det har sluttet å blø men ser ut som det kanskje er eneste mulighet?? Hjelper ikke akkuratt på følelsen å ikke få se en lege heller:)
murmelmurmel Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 fikk en time nå - på onsdag hos en privat gynekolog. Dumme meg som ikke teknte å gå til legevakten, jeg forsøker alltid å unngå det. Man burde ikke bli syk i fellesferien her i landet!
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 jeg kjenner det helt.Bor i Oslo selv,Kansje det eneste muligheten er Volvat men de er ganske dye. Prøv han jeg har vært hos, kankje du får time der .Andresen Martin Dr. Bygdøy allé 37, 0265 Oslo 23 08 60 00. Lykke til
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Kjempe bra,Da krysser jeg finger og tær for alt skal gå bra med deg. Nå må jeg på jobb snart.Ha en fin dag videre og Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå