Gå til innhold

KETOLYSE-KUREN


Elise29

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg er ei jente på 29 år som skal begynne på kuren i morgen.

Er 165 høy og veier 79 kg. Første delmål er 4 kg ned iløpet av 2 uker (da reiser vi til syden). Neste delmål er ned til 70 kg. Får se hvor lenge jeg klarer å holde ut, men mitt endelige mål er 62-63 kg. Det er min trivselsvekt :)

 

Er det flere som har tenkt å begynne nå, eller som nettopp har begynt?

Kunne vært kjekt å følge hverandre isåfall.

Jeg er også på forumet på ketolyse.no.

 

Har innsett for lenge siden at jeg må å gå ned en del i vekt hvis jeg skal klare å bli gravid, men de siste mnd har jeg bare lagt på meg. Utrolig frustrerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :o)

 

Jeg hadde en prøverunde før ferien, for å se om slankemetoden virket på meg (har prøvd å gå ned i vekt før, men vekten har ikke rikket seg, tross kost og treningstiltak og legekonsultasjoner). Men DETTE funket på meg! Veier nå 82 kg, og skal ned rundt 70. Vi kan gjerne "møtes" for veiing hver mandag, hvis du har lyst? Skal se om det blir andre som henger seg på også ;o)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres supert ut :)

Jeg gikk på kuren i januar også og gikk ned 5 kg på ca 3 uker. Da måtte jeg gi meg pga diverse.

I morgen er det på 'an igjen :)

 

Lykke til til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du. Jeg begynte på mandagen,så er på min 3 dag i dag. Veide 78 kg på mandag,og 76,5 kg i går. Så håper og tror at dette funker for meg. Har som mål å bli 60-65 kg som jeg var før graviditeten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. 1,5 kg på 3 dager er jo knallbra :)

Jeg begynte i dag og foreløpig har jeg bare spist frokost, egg og bacon. Har vært kvalm og uggen i dag, men vet ikke om det har noen sammenheng. Holder på å steke koteletter nå til tross for kvalmen, så jeg får se om jeg klarer å få det i meg.

Skal på nattevakt i natt, så jeg håper at jeg kommer meg.

 

Ser at vi har omtrent samme utgangspunkt og samme mål, så det hadde jo vært gøy om vi kunne følge hverandre :)

 

Fortsatt lykke til :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo kjempekjekt å ha "slankevenninner" =)

Jeg er litt lei av at alt jeg spiser smaker egg, men det må jeg vel bare leve med. Har ikke blitt kvalm foreløpig.

 

Vi kan jo ha vår egen veie-dag i uka, der vi forteller hverandre hvordan det har gått, vekt mm. hvis du vil =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg henger meg på her jeg også..

Jeg begynte på mandag - dvs.. har ikke fått boken og vitaminene enda, men jeg har startet opp for meg selv ved å kutte ut og spise sånn som jeg har lest på nettet.

 

Jeg er 157cm og veier 70kg (mandag) - målet mitt er å gå ned 10-12kg.

 

Kjempefint å ha et sted hvor man skal skrive inn dette.. kan jo hende det blir litt mer press på oss da :) Gøy å følge hverandre.

 

Nå som dette er nytt for meg går jeg fra butikkhylle til butikkhylle for å lese hvor mye karbo det er i alt mulig rart.. hehe... ser sikkert skikkelig lurt ut... men pytt sann :)

 

Jeg er en skikkelig godtemoms så jeg kommer nok til å savne sjokolade.. Fant ut idag at baconcrisp inneholder bare 0,2g karbo pr 100g... Er dette lov da tro? Er ikke akkurat det beste jeg vet.. men hadde jo vært et alternativ..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei stolt mamma =) har det på samme viset som deg når jeg er på butikken, føler meg litt lite lur. Hmm, jeg liker baconcrisp, dette skal jeg finne ut av.hadde så lyst på noe godt i går kveld, holdt på å gå på veggene. var på butikken å leste på alle slags kjekspakker,men måtte nok gå tomhendt der ifra. i dag leste jeg til og med på noen sukkerfrie godteposer, men neeeida :P

 

 

Skal vi satse på mandager som veie dag da jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...