Happy H Skrevet 30. juli 2007 #1 Del Skrevet 30. juli 2007 Kor e du blitt av?? har ikkje vert inne så mass i d siste,men har jo ikkje sett snurten av deg jo.. disse sidene overlever ikkje uten deg veit du, hihi,, nesten ingen nye innlegg her jo!! komme tilbake no å skrive nokke gøy t oss ok!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #2 Del Skrevet 30. juli 2007 Tittei :-) Er hjemme på "perm", hehe. Du vet, når man er lærer, så varer ferien litt lenge. Og da holder vi oss ikke så mye hjemme. Har vært en uke på øya, og resten i campingvogna. Nå er vi hjemme og vasker klær, og venter på ny oppvaskmaskin. Den kommer i morgen, og da er det rett tilbake til vogna igjen. Før en halv uke på øya, og en halv uke i Bergen. Skal i 50 årsdag til min yngste bror, og i 18 årsdag til min manns nevø neste mnd, og kontroll til Haugesund med ørene til lillegutt. Så det er litt farting enda på oss. Kommer nok sterkere tilbake etter hvert som ferien er over. Hvordan er det med deg da? Vokser og trives? Og bryllupet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy H Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 30. juli 2007 puh,ble nesten litt bekymret her,lurte på om du hadde forlatt BIM for godt!!! Ska si dåkke e travle, men d e jo herlig å farte rundt litt når en har mer enn en helg å gjøre d. her går d kjempe fint, magen vokser,nesten litt for fort.. de som ser meg e skjønt enig om at denne gangen må d være to inni der. skal på UL 17august, så d blir spennende å sjå. tror nok sjøl d "bare" e en,og håpe eg har rett og ikkje alle andre.hihi..koselig m tvillinger asså,men holder m en om gangen Fikk høre hjertelyden forrige uke, så eg slapper helt av no!=) Bryllupet nærmer seg i takt m "nervene" mine..jøsses, e ikkje nervøs for bryllupet, men mer nervøs forå ikkje få alt klart i tide. vanvittig travelt på slutten. men men, alt blir nok klart! Kose deg masse videre i ferien din!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #4 Del Skrevet 30. juli 2007 Har vært inne på tanken å gi meg med db, men så ender jeg alltid inn her igjen. Litt synd at det er så mange som ikke er innom klubben lenger. Men dere som er her, er jo supre da :-) Du må gi statusrapport etter UL, det blir spennende. De har jo fått 3D-UL i Bergen og, det hadde jeg tatt hadde de hatt det når jeg gikk gravid. Bryllupet kommer til å gå kjempefint! Senk skuldrene, og nyt tiden. Gift blir du, det er det viktigste. Hjertelig lykke til. I morgen drar vi igjen, så da snakkes vi etter UL ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå