Gå til innhold

litt fortvilet:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg driver på å mister melka:( jeg er nødt å gi flaske meg tillegg utenom puppinga pga litt lite melk i ene puppen, men nå virker det som om det minker i den andre å, jeg kan ikke slutte gi tilleg og heller prøve øke melka i puppene for da sulter jo sønnen min:( har prøvd å pumpe men får det heller dårlig til, får ut noen få dråper bare:( hva skal jeg gjøre? jeg har ikke lyst å slutte amme:( noen gode råd å få?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei Tigern, hyggelig å se deg, selvom det er trist å se at du sliter!

det beste rådet er å legge lucas til, og la han suge, selvom han ikke får melk. det er sånn baby øker melkeproduksjonen din.

dersom du blir sår av dette, kan du også pumpe med en pumpe. ikke gi opp fordi om det ikke kommer noe ut, det at du pumper sender signaler til puppen om å produsere mer!

og husk at de få dråpene du får ut, inneholder alle de viktige stoffene du vil gi til gutten din, i konsentrert form. så bare hold ut:)

etterhvert som du får mer melk, vil du merke at gutten vil ha mindre tillegg:)

du er flink, jenta mi!

Skrevet

Dårlig ide å begynne med tillegg i utgangspunktet. Da vil melkemengden gå ned fordi han dier skjeldnere og mindre. La han heller spise hver time i en periode. Da vil melkemengden gå opp. Og han sulter ikke. Må du gi litt tillegg i en periode, så gi det med hjelpebryst, og ikke gi han så mye at han blir mett. La han heller die igjen om en time. Gradvis mindre og mindre mme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...