Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Man sparer nesten 1000 kr av å importere maclaren fra nettstedet pingpong-online.com! Det blir ca. mellom 2100 og 2200 Nkr inkl. alt slik som jeg har forstått det. Det er jo ganske mye å spare...
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Så vidt jeg kan se så er det med meirverdiavgift (25%). Leser på tollsidene at man ikke betaler toll på 10% med de landene vi har handelsavtale med. Vi må med andre ord betale toll ved import fra f.eks. USA. Jeg kom frem til følgende regnestykke: 1) Utgangspris: 260 EURO (ca. 2100 nkr) 2) Trekk fra 19% tysk VAT siden vi ikke er med i EU. 3) Trekk fra 7% rabatt som de har på alle varer t.o.m 31.juli. (haster litt...) 4) Legg til 25 EURO i frakt (200nkr) 5) Legg til 25% meirverdiavgift ved import. Tror dette regnestykket skal stemme og da fant jeg ut at prisen blir mellom 2100 og 2200 NOK og det er jo en del billigere enn i Norge hvertfall.
Dobbel Latte Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Tror du har rett! Er det techno xlr du har sett på? Har jeg forstått det riktig så er den prisen uten hodepolstring og fottrekk, eller? På biteringen.no er dette med i prisen til 2999. Vet ikke hvor mye disse tingene koster å kjøpe løst. Noen som vet? Usikker på om vi skal velge techno xt eller techno xlr, men heller mot sistnevnte siden den er større. Noen grunn til at vi ikke burde gjøre det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå