Axus' girlfriend Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 hei:o) Jentegjengen min bestilte oss billetter til en konsert i oslo for flere mnder siden, men nå lurer jeg på om det er trygt å dra?Konserten er i oktober, da er jeg ca 3 mnd på vei. Noen som vet??
TussiLussi Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Du kan jo se på din utregning når fosteret får hørsel Noen foster vil jo tilogmed reagere positivt på visse musikktyper etter fødsel hvis moren har hørt mye på det under svangerskap.... Ellers vil vel ikke fosteret reagere negativt uten at du opplever stress i den sammenhengen, så jeg tror ikke jeg hadde hatt betenkeligheter
Mininni Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Hei, Hvis det er flyturen du er bekymret for, så anses det som trygt å fly frem til uke 30 av svangerskapet. At du da også har kommet deg opp i 3 mnd gjør at det er færre ting å bekymre seg for enn dersom du hadde kommet kortere. En annen ting er at dersom dette er en konsert du skal stå på og med meget høy lyd, så kan du både bli veldig sliten og føle lydtrykket ubehagelig.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 hei ej skal på konsert i okt..gwen sstefani=)=)=). og da er ej også 3 måneder . eg trur ikkje det blir noe problem...sist ej var på konsert såg ej mange høygravide damer der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå