Gå til innhold

noen som kan si meg at det ikke er en sa???


MineNydeligeBarn

Anbefalte innlegg

Hei hei... Må bare spør om noen andre har opplevd dette: hadde brun utflod noen dager, så kom der antydning til litt blod i utfloden. hadde dette i 5-6 dager til sammen, ikke vondt eller noe. fremdeles kvalm og ømme bryster, er i min uke 9. Var på innvendig ul, men der kunne de ikke se verken det ene eller det andre (klarte se at det var et foster der) må tilbake om 1 uke for å se om det har vokst. hadde ingenting utflod i går, men i dag er det bittelitt igjen. Noen andre som har opplevd det samme, men ikke mistet? Jeg fant ut at akkurat nå skulle jeg hatt mensen viss jeg ikke hadde vært gravid, kan det ha noe sammenheng? Vil høre alle erfaringer, både negative og positive. er pyton å vente i 1 uke før jeg får svar!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stor sannsynlighet for at dette også går bra :)

Kan ikke legen din måle hcg mengde hos deg da ? Så slipper du å gå helt i uvisse til neste uke ? Hvis den øker jevnt er det ingen fare.

Hører om mange som blør litt hver mensperiode i flere måneder :)

Håper at alt står bra til med din lille :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I første trimester er det ikke uvanlig å oppleve blødninger rundt tia du skal ha mensen. Jeg hadde det slik i begge mine første svangerskap, men spesielt mye med den første. Med andremann mistet jeg en tvilling rundt 8 uker og da var det slik da også, men jeg hadde smerter i tillegg, og det var jo en igjen da som utvilklet seg helt normalt.

Men det var også slik som du beskriver dag jeg mista i uke 11, men da forsvant symptomene helt i forkant, det var slik jeg skjønte at noe var galt. Da hadde jeg ingen smerter.

 

Så du må nok bare smøre deg med tålmodighet. Men for å være ærlig så tror jeg at det går bra med deg :-) Jeg ligger selv på sofaen og lurer på om noe er galt, har hatt blødninger og smerter. Men fikk ikke komme til lege før om ei uke. Så det er vel bare å prøve å tenke positivt og ta det med ro. Det som skjer det skjer og det er fint lite vi kan gjøre for å endre det. Jeg ønsker deg lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar..... jeg tenker litt sånn at viss jeg mister, så var det en mening med det, da er det nok for sykt til å utvikle seg og da er det best for alle at går som det går. men har jo fryktelig lysst til å håpe at alt bare er bra.... jeg får vente å se, men det blir noen LANGE dager til neste mandag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en liten ting til som ikke er nevnt. Du kan få litt blødninger etter innvendig UL. Rart ikke legen din sa det..

 

Dette går bra skal du se;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...