Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 http://www.nybaktmamma.com/plassen/showthread.php?t=529430 Kanskje ikke alle er såååååå fornøyde alikevel????
Athravil Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Synes det kom frem konstruktive ting som er både positive og negative. Har ingen tro på at det finnes en vogn som er perfekt for enhver person og ethvert bruksområde. Det kom da frem like mye "negativt" om andre vogner som roses opp i skyene som på Bugaboo. Jeg tar i allefall med meg erfaringene som kom frem videre i min jakt på vogn, og er aldeles ikke skremt bort fra Bugaboo basert på denne tråden. Ender jeg/vi opp med en Bugaboo så vet vi hva som kan være negativt. Det som "skremmer" meg bort fra den nå er pris og sittestillingen i sportsvognen, og sistnevne er det ikke mange som klager nevneverdig over i tråden du henviser til. Er jo uansett greit å se an hva ens eget bruksområde og behov er - bor man i by, bruker kollektivtraffikk mye og stort sett beveger seg på asfalterte veier, bor i liten leilighet/har trang liten gang etc så henger Bugaboo fortsatt høyt i mine øyne, at den er 4 hjuling med skiftbare forhjul tilpasset bruken/årstid skårer også høyt.
*RutIetutt* Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Det er vel som med alle andre vogner...noen er fornøyde og noen er misfornøyde....ikke sikkert at en vogn som passer perfekt til noen er like perfekt for andre...sånn vil det jo alltid være;o) For alle de som skryter er for eks Quinny Comfort eller hva den heter, kan man jo finne maaaaange tilsvarende innlegg å vise til - at mange er misfornøyde med denne vogna - men det betyr jo ikke at vogna er like feil for alle.
Nuffa Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Vil bare si at sittekomforten på buggisen er mye bedre enn alle vognene jeg har hatt. (Quinny speedy, hartan, teutonia spirit og mistral, oth, carena, gt safari) Jeg bor på "bondelandet" og hadde buggis hele vinteren. Med de store hjulene forann kom jeg frem i snø, grus, skog og byggeplass (vi bygde hus). Ja, den er dyr. Men hadde jeg kjøpt buggis som første vogn hadde jeg sikkert spart masse penger, fordi jeg måtte teste maaaange vogner før jeg ble fornøyd. Vil derimot ikke anbefale snøhjulene, jeg syntes det var mye bedre å bare snu håndtaket. "Buggis-buggis, yeah-yeah-yeah!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå