stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Tenkte å ha treff på Havariet i Tønsberg til torsdag. Hadde vært gøy om noen av dere "gamle travere" som allerede har vært på treff noen ganger også kommer
Dragemor Skrevet 3. august 2007 #2 Skrevet 3. august 2007 Jeg har vært uten nett en stund jeg, pga lynnedslag hos en av naboene.. så jeg så ikke beskjeden før i dag....
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2007 Ikke noe stress det =) Må jo sette opp et nytt treff snart likevel. Noen med forslag til tid og sted?
Aina&Trym Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Har ikke fulgt så godt med her i sommer ser jeg ; ) Jeg blir gjerne med på neste treff. Før sommeren hadde vi jo onsdager, og da kom det jo alltid noen. Torsdag er kanskje vanskelig for de som jobber sent....
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 16. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2007 Vi hadde treff på onsdag, i går:) Skal sette opp nytt om to uker tenkte jeg, men vet ikke helt hvor vi skal ha det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå